Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sebim bam
23. 05. 2006
6
17
3487
Autor
pivnik
Bim bam, zvoní si poezie,
ve vzduchu vznáší se snění.
Když své křehké tělo si kryje
myslí, že krásná je, ale není.
Pisálci doufají v její přízeň,
ona však pyšná, vybírá si.
Ze zoufalství pak oni hasí svou žízeň,
přestože mnoho nepobrala krásy.
Ta mrcha s potvorou láskou se baví,
víš co? Vykašli se na ni…
17 názorů
mno, asi tak nejak :) k poezii jsem se dostala taky pres pismaka... a tohlento moje jsou pouze me pokusy... ;) Dekuji Ti :)
nevimjakoupřezdívkusidát
18. 05. 2007Kamil Havránek
21. 04. 2007
hmmmmm...
asi bych dílko nezařadil do miniatur, spíše do volných veršů, ale je to tvá volba :)
poslední věta trochu klopítá a kazí mi požitek z, jinak perfektního, rytmu.
tuším, že v předposlední větě by mělo být "láskou", pokud ano, chybí tam "u"
hrmch...je to pěkné, ale ta poslední věta mi tam skutečně (sám se tomu divím jak moc) vadí.
dal bych tam něco delšího...neco jako:
"tak vykašli se na ně, má ucta a hodně zdraví."
případně pera nebo ocas paví, s tím by šlo dělat taky psí kusy coby metaforou pýchy a krásy :)
chi chi chi.
no, tim chci rict, ze porad jsem v pocatcich- ted jsem tak na urovni prapra :)
Maritnez- :) to uz jsem zjistila, tohle jsou prapraprapocatky.. :) dekuji :)
Bim bam
bam bim
já vím
s ním...
sním
připomnělas mi jednu moji... souhlas s Jarmilou... netřeba vždycky veršovat aby byla poezie... některý volný verše působí mnohem líp než rýmy...
Tak tohle je moc pěkný, jen trošku uhladit slovosled a bude to perfektní, krásný a originální pohled ;) *
hm, rozumim, co tim chcete rict, a mate pravdu, kdyz si to ted zpetne uvedomim,dekuji za upozorneni.. ;)