Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seImbecilovina II.
Výběr: jenyk
14. 06. 2006
16
2
4791
Autor
Eidam
Arnošt...to je kámoš do nepohody.Někdy mu říkám Angrešt (on to nemá rád, ale já angrešty jako můžu) a chodíme spolu na hody.
Hody to je u nás Matějská pouť.Nechápu, kterej Matěj vymyslel takovej název. Asi nebyl moc chytrej...myslím. Sou tam kolotoče a šílenej kravál, když hrajou ty decibely lásky . Je fajn, že na ty hody pozval pana Cukráře s vatou.Dává vatu na špejli, jak jsme zvyklí z obchodu a my si ju s Angreštem nacpem do uší a máme po randálu.Sednem na lavice u putyky a jak nám přinese chlap pivo tak mu řeknem, že nám neni osnáct a tak ho zase odnese.Většinou ho ale musíme zaplatit a tak nám nezbyde na kolotoče.
2 názory
Honza_Princ
06. 07. 2006Honza_Princ
06. 07. 2006
mně připadá, že seš z jinýho světa trošku:) (myslim, že je to ode mě lichotka)
tip
lepsi nez jednicka, myslim
:))) dobry to s tim pivem.. ze ja ko neee 18 a tak ho odnesou, haha
rád bych vám všem poděkoval jednotlivě ale není to vmých silách....prřáteleé děkuji všem :)).
dad: hadi choděj s náma :)))))) (psssssssssssssssst)
jen:okokokokok...ospravedlňuji se ti.
a tímto mizím do dáli. zatím se loučí s akutní močí :))))