Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se26. června (1284)
Výběr: Print
26. 06. 2006
17
0
4472
Autor
Noe1
Houf dětí
vábený píšťalou
ztratil se ve skále
ráno.
Hamelnští poznali
že dluhy krysařům
platit je
radno.
Krysař je fascinující,ve všech jeho podobách a zpracování...ale tohle dílko mi tak nějak neříká vůbec nic...pár slov poskládaných v něco co by se dalo nazvat básní, nevím...není v tom nic nového, objevného,taková říkanka o ničem...
Sorry, tohle je můj názor...
")
jolana: ano, přesně o tom to je, a nekecáš jen uvažuješ a to je moc fajn :-))))
vesuvanka: díky Jano, mimochodem ten obrázek je prý první dochovaná ilustrace dotyčné legendy
jaza: :-)
Jenyk:
Hameln ist eine große selbständige Stadt an der Weser im Bundesland Niedersachsen. Hameln ist vor allem bekannt durch die Sage vom Rattenfänger von Hameln, die die lokale Tradition auf das Jahr 1284 datiert.
máš pravdu příběh je to fascinující a za všechno se prostě zaplatí, někdy dřív a někdy později, jen cena někdy bývá příliš vysoká, ale cena za život se přece nedá vyčíslit penězi, protože v tu chvíli by se z jedinečnosti stal sortiment. Moc mi to kecá, sorry
a klikla si na ten odkaz "a jak to bylo možná dál"?
to mi na tom výročí příjde nejfantastičtější :-)
Theuška: možná že to je magií toho příběhu, je v něm něco velmi, velmi přitažlivého a obrovské ponaučení: dluhy se musí platit, i těm které podceňujeme či kterými pohrdáme ;-)
Predrag: neva, nejsi sám. Třebas něco jiného z mého vzdělávacího cyklu ti sedne :-)
Predrag_Tomič
26. 06. 2006
Noe!!! Výrazně protestuji - píšeš to především pro mne, sklerotika!! Je to samozřejmě líbivé, protože mně se to líbí, jsem prosťáček! Kdyby došlo k nejhoršímu, budeme si dopisovat, ju?? :))) Á šup ho tam, líbivce!*
líbí se mi to, ani nevím čím. Asi že je to tak kratičké, že to člověka vlastně jen pobaví a v žádném případě ho to nestihne unavit:)))*
B_G: máš pravdu, i slabší kousky dostávaj relativně hodně tipů. Neříkám že mne to netěší. Tenhle cyklus si píšu spíš pro sebe než pro publikum, takže chápu, že někdy nesedne :-) Třebas příště :-)
dream: přidal jsem jeden velmi zajímavý odkaz, tam najdeš hypotézu, co se s těmi dětmi stalo. Další hypotéza je, že z nich byli dětští křižáci ...
eidam: díky, tenhle příběh mne vždy fascinoval ... úžasná směsice fikce a historie. Je fantastické, že se ví na den přesně, kdy se odehraál, ale vůbec se neví, zda se odehrál a co se vlastně s těmi dětmi stalo :-))))