Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTestament
24. 07. 2006
16
0
4767
Autor
Norsko
TestamentCo ti láskoještě mohu dátBáseň v kapkáchstékajícíchpo skleKdyž dýchnešuvidíš ji
Není to špatné, ale na druhou stranu ani dobré, něco tomu chybí... asi víc života, exprese...
prijemna...trefna...a boh dyxom srieni zrkadla, aby sme si do nix mohli kreslit prebite srdcia...to len tak na margot...T...8-)))
asi trošku odbočím, ale nemůžu si pomoct. Když totiž vidím stékající kapky, tak se mi vybaví napuštěná vana a takovýto..tělěso ponořené do kapaliny.. a né a né si vzpomenout na zbytek. nakonec ale do té vany hupnu a v tu ránu je mi všechno jasný :c) tímto se autorovi omlouvám za nevhodnou fyzikální kritiku :c)
s hrbem už jsem si to přes zprávy vyřídil :-)
... dyť je to jak facka jasné, dýchat bude ona, né já :-) ... (už sem umřél)
nápodobně...a Hrbol s tou rozedmou, no , trochu jsem se tlemil, ale to můžu, ne? :)
Náhodný_Kolemjdoucí
25. 07. 2006pozorovatel
24. 07. 2006
báseň, která Tě inspirovala, neznám, ale ta Tvoje je moc hezká... TIP
b: hele, bazi, představit si tam můžeš, co uznáš za vhodné ty a tvé srdce ... a jsem u to něžnějšího pohlaví ... :-) tož tak ..., měj se
škoda:-)))...jsem myslela, žes do toho vložil rafinovanější sdělení...v takhle jednoduše lyrické náladě tě moc neznám...ale což, i tak je moc hezká:-)))
měl jsem na mysli obyčejnou vodu ... tekoucí za deště, srážející se v dusnu uzavřených prostor, i tu pomalu mrznoucí :-)
ona je ještě otázka, jaká že to kapalina stéká po skle...může to mít různý význam v závislosti na její povaze...takže jsem si vybrala tu dramatičtější verzi, která mi i k tobě sedne lépe:-)))...v tom případě ale nerozumím té poznámce o ženách;-)))
b: ano, má variace je spíše pro ženy a dívky s jejich nezaměnitelným citem :-)....hledej (póza)
jen jsem v buse
astma předejch v kuse
na cejch ve skle hledim
že v tomhle vedru
kdekdo čmárá vše co nevim
a všude kam si sednu
celkem marná láska... autor odpustí
sice máš špatný vkus, ale zase se ti to vydařilo lépe
:-)