Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJedno velké poznání o dvou malých holkách.
22. 03. 2001
9
0
3116
Autor
Ženatej
Jez do polosyta,
pij do polopita,
vyjde ti na sucho plenka.
;-)))
Vím, že zatraceně zpožděně, ale nedá mi to - musím se přidat k těm nade mnou a odkývat,... že jste prostě nádherní. Ať je Ti ve tvém babinci pořád líp a líp. Yezinka.
*****
Dovoluji si doplnit výše uvedené informace:
- plenka není nikdy suchá, je-li mokrá
- dopolopito neni k sehnání
- Klárka je malý zvíře
- Lucka je trochu větší Klárka
- máma má mísu a mele v ní maso místo aby mlela hubou
:)
Taky Vás mam všecky moc ráda :))))))
UÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
:-)(-: všem holkám v rodině....
a pak že svět není nádhernej...
BTW: ZbDť
Jo, to je tak akurátní rozdílek, 1,5 léta, to se budou krásně kočkovat, až jim dorostou drápky. Jen je krmte masíčkem a mlíčkem, láskou a medem a já jim budu psát pohádky, můžu? *:c))
Jůůůůůůůů, jste tak nááádherní lidičkové, že se mi chce trošku brečet ale hlavně se hodně a hodně smááát :o)))
Včera jsem do dvou do rána unaveně a nevyspale hájila adpoci dětí a lásku a péči a vysvětlovala, přesvědčovala a ... a... teď mi došly slova (a taky mi došlo, že slovy se to dál předávat nedá) a jsem jenom děsně šťastná, protože tohle je ten nejkrásnější argument....
Mám vás moc ráda :o) (o:
Falko, ale voni žerou maso! ;-)))))))))))))))))))))))))
(Provokuju, neb jsem šťastnej)
:-)
Myslíš, že jim to budu zakazovat?
Ale jestli je někdy uvidím, tak salám jim darem nepovezu, netěš se :o)
Jestli jsem to dobře pochopila / a jako že určitě jo/, tak gratuluju a jste bezva! Ať se vám všem daří :-))))
Doufám, že to nebude mít vliv na tvoji tvorbu - v poslední době jsem tu marně hledala :-)))
jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :-)))))
Klárko/Kecko/Wendy/ajánevámjakeště a Ženatíku: tak hodně hodně....
no prostě hodně! ...třeba lásky :-)
Ondrej_Fiala
23. 03. 2001
hrozně moc jste mě potěšili - všichni!!! už teď to dopadlo dobře, přesto stále držím palce...