Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSMS
05. 08. 2006
31
15
3218
Autor
Autornez Námý
Ahoj,vis strasne rada bych si poslechla,cos delala na rande s nejvetsi laskou myho zivota,ale jsem na nuselaku a vim kam driv skocit.
15 názorů
těžko chápu,protože takový pocity jsou mi možná naštěstí,možná bohužel cizí.Nutno ale přiznat, že to dává smysl a z toho vyvrcholení člověka fakt zamrazí.
těžko chápu,protože takový pocity jsou mi možná naštěstí,možná bohužel cizí.Nutno ale přiznat, že to dává smysl a z toho vyvrcholení člověka fakt zamrazí.
skoda jen, ze vim prilis mnoho podtextu... skoda... skoda zes to psala me...*
Autornez Námý
25. 03. 2007
juj, to je vtipný, nechtěla bych ale takovou zprávu dostat, ještěže bydlím od Prahy docela daleko :o)
taky se tak posledni dobou citim...pekne,lec sarkasticke...a taky proto TIP* :)
hezký, smutný, trefný, přímo vedoucí k bolavemu úsměvu. Jeden nakonec stejně zůstane sám,sama na všechno, že jo. A když to zjistí tak to pak bolí...
vlastovka.
07. 08. 2006Autornez Námý
05. 08. 2006
Tohle se mi líbí, protože někdy mám taky sklony jít až do krajnosti. (to byla ta hodná) a teď ta drsná kritička: asi bych nepoužila tu svěží zelenou, protože sebevraždy bývaj šedivý...