Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZdárně-Li Terrárně
Výběr: Print
11. 08. 2006
20
0
4443
Autor
Craerassy
Jsem osamělej barmane
Tam dole na severním svahu
viděl jsem chlapa
s červánkama ve vlasech
Nechlastej tolik
za chvíli nebudeš moct chodit
před sebou válel
Bůh je mi svědkem
kulatej kouřící meteorit
/Držkatej pes se vzepřel dobrým mravům
sledoval s vytřeštěným zrakem
kometu vlasatici
jak prolítla skrz černobílým mrakem
a zavyl na minutu přesně/
Říkali večer ve zprávách
hodinky v čase vodou těsné
na těle promiskuitní slečny
snídala tři dny mokrej prach
a všechny spodní proudy
nabytí nebytí pro život věčný
Ta je na účet podniku
a přestaň s těmi moudry
doma je tam kde se cítím dobře a kde mě mají rádi takového jaký jsem ...
víš, Armande, kdo má příliš míst, kde získává pocit, že je doma, ten ve skutečnosti snad ani domov nemá...možná to takhle má být...tuláci bývají ti nejšťastnější lidé...jen občas vyhnat noční pláč:-)
ty si, Crae, taková hvězda, co kolem ní obíhá spousta planet a dívají se na ni hvězdáři z mnoha míst vesmíru... a proplouváš různými galaxiemi... a tak nějak mám dojem, že jsi všude doma... .-)
ne? :)
*
chroust...tak jo, jsem Fouckault, ale doufám, že to zůstane jen mezi našima, čtyřistaosdesátidevíti očima...spoléhám na tvou diskrétnost:-§§§
i když jsem všechno zřejmě nepojala, líbilo, vítej, studánko stříbrná - T :-))
pacce...tebe sice neznám, ale zřejmě jsme proběhli stejnou cestu...tohle je o literrské nadutosti...mýma očima..:-)
chrouste, musela jsem odběhnout, abys přišel na to, jaký poklad ve mně máš.-))))
pacceáehie_kbaptip
11. 08. 2006
to je moc hezky vyjádřené... mám radost, že jsi se vrátila :-))) posílám TIP a pozdrav :-)))
chrouste, jsem hluboce zklamána tím, že jsi stále stejně slepý:-))) proč si mě, sakra, aspoň jednou nepřečteš pořádně?? opravdu to vypadá jako agitka? stačí si přečíst závěr a každému musí být jasné, s jakou moudrostí jsem se na svých cestách setkala:-)))
Printe, Ty patříš mezi ty, kteří mi opravdu chybí..pro které stojí za to se vracet..
..děkuju:-)
komu je dáno, neztratí se žádným způsobem na žádným působišti .. ani dočasným, ani trvalým ..
jak jeden chytrej kdysi řekl, že domov má tam, kde si pověsí klobouk .. :-)*
Myslím, že na Liteře mají z tebe radost!
Já ji mám taky, když jsem tě dočet! To je můj čaj! A ten tvůj je černej a silnej! A bez cukru!
Mňam:-)
*!
Myslím, že na Liteře mají z tebe radost!
Já ji mám taky, když jsem tě dočet! To je můj čaj! A ten tvůj je černej a silnej! A bez cukru!
Mňam:-)
*!