Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTo mezi tím
27. 08. 2006
5
2
3295
Autor
Pesimista
Zrození…
…to mezi tím…
…a smrt.
Říká se tomu život, life, Leben...
2 názory
Ještě že jsi tam napsal to "prý"... Už moje babička říkávala, že se člověk celý život učí, aby nakonec blbec zemřel... takže ode mne tip nebude
Početí
... to mezi tím
... a potrat
Říkám smůla, že to nepotkalo členy naší současné vlády.
I když někteří vypadají, že se u nich o to někdo pokoušel.
wedle_vazy
29. 08. 2006
Jo, debata se strhla zajímavá...
Ale není mi jasná tahle věta by Chroustjazz: "kdyby smrt byla posledním bodem úsečky, pak bys ji nedával žádnou existenci v čase". Nevidím důvod, proč.
tož já bych řekl, že je to taková kružnice neboť možná, poněvadž smrt je rovna početí dokonce v určité mi chápavé realitě to bude zřejmě bod, ale to už tak trochu sicfi...
jinak líbí
a každopádně zajímavá debata
Hezký!připomnělo mi to jednu věcičku, co jsem kdysi kdesi čtl:
Narodil se.......a zemřel.
Mezitím?
Vyhrožovali mu zabitím
tipuji
díky za ty smajlíky (ale všeho s mírou jo!)
jen tak mimochodem... Chroustjazz, co jsou teda krajní body života, když ne zrození a smrt?
Pokud vezmeme to podobenství o úsečce, kde počátek je zrození (přesnější by bylo početí), co je ten druhý bod? Úsečka musí mít dva krajní body - ovšem pokud nebereme život jako polopřímku, kde smrt není ukončením... No, to už jsme ale v "posmrtném životě" (což je samo o sobě dost zvláštní slovní spojení)...
(sakra, já myslel, že "neschopnost opustit myšlenku" je příznakem stáří)