Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrvní pusa
Autor
StvN
Seděl jsem na kraji lesa a sledoval tu holku. Pěkná postava, velká prsa pod svetrem, dlouhé černé vlasy. Culila se na mě. Pak mě zcela nesmyslně vzala za ruku a přitiskla se mi prsama na hruď. Díval jsem se jí přes hlavu na řeku. Myslel jsem na fotbal. Náhle jsem ucítil něco na krku. Šimrání. Divně se mi svíjela v náručí. Tiskla se na mě a vzdychala mi do ucha. Cítil jsem, co měla k obědu. Šlápla mi na nohu. Podíval jsem se jí do očí a jednou rukou si sáhl na krk, byl celý mokrý. Dívala se, jako by byla zfetovaná, a já nemám rád zfetované holky, co mi šlapou na nohy a slintají na krk. Doufal jsem, že usne, ale znovu mi začala olizovat krk. Napadlo mě, že bude možná zvracet, tak jsem ji odstrčil. Dívala se jako pes. Zvedla se ze země a třela si koleno. Myslela si, že mě dojme. Taková holka. Zvláštní. Otočil jsem se, ale v tom se zvedla zcela zdravá a táhla mě k řece. Ani jsem si nevšiml a byla nahá. Díval jsem se jí na prsa a najednou jsem byl také nahý. Holka umíněná mě vtáhla do vody a zase se přisála na můj už tak dost oslintaný krk. Prsa měla příjemně měkká a teplá v té studené vodě – držel jsem je a myslel, jestli stihnu fotbal. Bohužel mi skočila na krk a obepnula mě nohama. Byla mi velká zima, a tak se jí nepovedlo uskutečnit to, co zamýšlela. Najednou hodiny na kostele odbily pět. Shodil jsem ji ze sebe a šel se oblíct, ale ona se rozhodla zkoušet mou trpělivost. Točila se na hladině jako míč a voda ji nesla k jezu. Došlo mi, že fotbal dneska asi neuvidím.
Kdyby měla duši, určitě by se tak snadno neutopila.