Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekoláč
04. 10. 2006
21
33
4431
Autor
šňupálek
když se ti povede
ukrojit
ten koláč, co jsem s láskou
spálila
pak posnídáš
moje srdce
?
nikoli - je to jen uhel
33 názorů
Usmáty_autor
14. 02. 2007Usmáty_autor
14. 02. 2007
šňupálko, moc šňupeš.
Jak to je podle mne. Tento text je stručný, stručný natolik, že vsadil více na sdělení než na formu. I ve stručných textech lze užít krásnou metaforu, samozřejmě.
Ale je psán s jinou motivací, a ta byla naplněna dobře. Dokonce s vtipem a nadsázkou. A co potřebujeme k životu ? Obojí a forma už je jen bonus, a bonus bez základu není nic.
Není třeba hořekovat. navíc jsi to správně pojmenovala - blbůstka - teď to nemyslím ve zlém slova smyslu,a mi to sdělení a ten obsah přijde moc fajn, opravdu.
a2a2 - chapu dobře "zpracování mnoho nenabízí"="forma mizerná"?
(je třeba mi to asi říct víc...polopatě :-)
děkuju
nebo úhel pohledu:-))...lepší připálit než aby se povedl a nezachutnal;-))
šnupálku, ač se to nezdá, to zpracování nijak mnoho nenabízí, ale také není proč, poněvadž to má vtip, nápad a mi se zdá, že překrásnou pointu
tip
Smrt_v_zahradě
08. 11. 2006vlastovka.
16. 10. 2006Vzdálený_hlas_moře
16. 10. 2006
nejen grafika, ta basen se mi ted na podruhy precteni libi jeste vic! ta se ti fakt povedla.
přiznávám se, že zrovna grafika vznikla samovolně zarovnáním na střed...
(báseň vlastně též)
to s tim srdcem je vlastně tak trochu mimo mísu řekla bych..
(do mísy patřej vajíčka, mouka, mlíko, soda, nějakej cukr, voříšky... ;-)
patos se mi tam nějak připlet pod vařečku..
to neni ale smutný ;-)
a možná ani veselý
jde o existující a naprosto fyzicky přítomný (připálený) koláč.
s ořechama.
a dál?
jako to bylo dál?
nebo to teprv dál bude?
:-) (čokoláda)