Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHaiku černého čaje
05. 04. 2001
10
0
3281
Autor
Stínovlas
Topí se mysl
v šálku chladného čaje.
Hladinu černí.
je to dobry, ale neco, neco mi to tam kazi... nevim co, jenom takovej pocit. Mozna je to tim, ze ja nepatrim mezi skalni priznivce haiku a je to pro me neco jinyho... nevim.
zatim bez tipu, budu se nad tim muset zamyslet :)
Naso to je pěkné! :o)) Tak nějak se mi způsob této tvorby zalíbil. Líbí se mi minimalismus.
Mythus: Koukni se na Albireovo Dešťivé haiku - je tam odkaz na haiku.
Albi: já bych řekl, že je to dobré Haiku, v Haiku nejde ani tak o čas, ten není nutný ale o tu křehoučkou atmosféru. Časový popis slouží vlastně jen k ulehčení. Jak známo, Haiku má zachytit okamžik...něco jako foťák :-)))) a tady se to povedlo velice dobře...tip.
Mám zřejmě štěstí, že jsem přišel až po opravě slabikových nedostatků :-))))))
*!
Klasické haiku to sice není (nesedí počet slabik a není zasazeno v čase), ale líbí se mi. Mysl černí čaj!!! Evokuje to tu správnou náladu, takže to vlastně haiku je navzdory formě. A just si tipnu!
Albireo: no já tam chtěla dát původně "horkého" jenže to není ono, to by pak tu náladu asi pozměnilo.
Albireo: no já tam chtěla dát původně "horkého" jenže to není ono, to by pak tu náladu asi pozměnilo.
Tak nevím, jestli se to změnilo, ale to přece má 5 - 7 - 5. Klasické haiku to možná není z jiných důvodů... ale záleší na tom? Mně se to prostě líbí.
U nás taká obyčaj
do rumu už žiaden čaj!
- ale za šálku studeného celkom ujde!
(predzvesť novej vlny haiku?)
Veľmi rád by sm vedel, čo je to haiku (alebo lepšie, kto?- ty stínovlase/ko?).....i keď neviem o čom sa tu kecalo, dávam tomu 20 z 10. Myšlienka je jedným slovom nádherná........
*