rían: holt se vzájemně strašně moc ovlivňujeme... ;o)
To je dobře, že se dneska ještě vyskytujou něžný básničky. t
To je dobře, že se dneska ještě vyskytujou něžný básničky. t
zuzi andele vas urcite obklopuji:o)
zacina me dostavat, ze my nejenom se chovame podobne, myslime podobne, ale kdyz pisem tak nas dost casto napadaj stejny veci(asi je to tim ze se deptame navzajem) ale kdyz jsem to tedkon cetla znova a soustredila se na motivy, tak presne vidim to co mam taky davno nekde napsany:)))
treba to z tema zlamanejma kridlama...a vsudypritomni andele,,,nejak nas to silene obklopuje :)))
uch evi, nejak nevim, co si mam myslet...je to..ovlivneny vsim, co se ted kolem nas vyskytuje, co probirame ve skole, jaky mas problemy a tak..jo, moc se mi libi veta: "Tvé oči jak dva uhlíky… Právě kvůli nim jsem si polámala křídla"
je to...nemusi to byt oci, proste kvuli TOBE jsem si polamala kridla, to jedine, co me dela mnou-andelem...
krasny...
jinak...opet mam pocit, ze v tomhle dile se vyskytuje spoustu motivu, ktery se ti nahromadily v hlave za tu dobu "pisemne abstinence" a ted si je tam prskla vsechny, i kdyz by vydaly na vic del a mohly by dostat vic prostoru..ale muze se to brat tak, ze to naopak vyjadruje tvou rozharanou dusi...prave proto mozna ten smog ve spojeni s andely...
rían: ještě jednou díky:o)
rían: ještě jednou díky:o)
to jo ...ale jinak je to fakt moc moc pekny:)
pravda, s nazvem mivam taky dost problem,,,tohle je takovy ze to neublizi (sice moc nepomuze, ale ten vnitrek to vynahradi:))
ha sorry, asi se mi zblaznil comp,,,neni to tak dulezity,aby to tu bylo 4*
:D
tak o tom zkus jeste popremejslet,,,:)
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:)
jinak muj nazor znas
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:)
jinak muj nazor znas
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:)
jinak muj nazor znas
tak me jeste napada, ze tohle pekny snovy dilko by si zaslouzilo poetictejsi nazev,,,:)
jinak muj nazor znas
ohoho evi nemyslela sem že tam ty andělé vaděj to ani trochu ne jen mi prijde ze je to tam spatne vysklonovane je ja na andeli nedám dopustit:o)
chm evi vcera sem te teda tam moc dlouho nevidela no:o( hm nevadi
no k tomuhle dilku toho asi napisu vic
myslenka kterou v tom citim se mi libi moc a moc mam asi rada tvoje myslenkovy pochody:o) pak ale mam trosku problem s nekterejma vecma ktery k tomu urcite patrej akorat ja k nim nemam moc dobrej vztah dyt me znas misto ovciho rouna bych se radsi schovala do velkyho svetru ale samozrejme to ovci rouno patri k andelum modlitbam apod.
jen červená světla a věžácích tady by asi misto a melo byt neco jinyho?:o) a tady svolávající anděle andeli? ale tak mozna ne treba je to nejake umelecke zpracovani
ta modlitba se ti povedla je proste takova fakt jako modlitba
no a samozrejme nektery tvoje obraty sou nadherny Koukám se z okna, popíjím grog a přijdu si stejně jako ta červená světýlka, která tolik připomínají maliny zapomenuté na keřích, jejichž listy pokryla podzimní jinovatka.
Škoda, že andělé nesmějí
milovat
tak jako lidé… a tohle :o)
Mě to oslovilo..A to jsem navíc ještě ospalý.:)*
A já jsem asi mrtvej. No ale tak co z toho. Nic.
Tak pak to nebude úplně ztracené.
To je prosté. Je to prázdné, prázdné a zase prázdné.
Hm, tak tohle je docela hrůza. A to jsem navíc ještě ospalý. No tak nic.