Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúsměv naruby
Výběr: Print
22. 11. 2006
16
34
3342
Autor
Nickyx
mollová stupnice
a z očí
uší
srdcí
dým.
proud času hryzal
jak úsměvy nepřátel
jak motouz kleteb dítěte.
zhasli tmu.
34 názorů
člověk_který_není
25. 11. 2006
Oldjerry: přečtu :) dík :)
Jakubisko: to je asi nejlepší možnost, děkan :)
Norsko 1: díky! :)
Rabb: taky děkuji :)
Antiutilitaristka:snad jsem Ti nezkomolil nick, to je pro mě skoro jazykolam ;) díky :)
Honzyk: vpoho, dík za trefné vyjádření, ke kterému mnohdy bohužel (jako v tomto případě) nemám dost síly ;)
woman_who_fell_to_earth: taky si myslím, já jen, že to slovo nenašel ani slovník, tak nevím ;)
krempi: aj bez erotiky? to ma tesi ;) vdaka :)
woman_who_fell_to_earth
23. 11. 2006
HELE, SENIOR, NĚKJDY I POBAVÍŠ, ALE TADY FAKT SEREŠ...NAPIŠ NĚCO SÁM, NEBO SE NA TO VYSER...JAKO PRDEL 10x OK, ale sem se ty tvý bramboráky nehoděj ano za mák, si piš...di už s těma svejma pravítkama do prdele!-))
Antiutilitaristka
23. 11. 2006
Najdi si stránku SENIORA, má tam dvě dílka, jedno se jmenuje nepisům . Přečti
woman_who_fell_to_earth
22. 11. 2006
kdo hledá najde...bohužel v poezii nejsem zvyklý zatím servírovat vše pod nos, aby se páni poměli, pouze pošlu vozík s jídlem jejich směrem...pokud ho nechytí........děkuju :)
tele-patie....:-)...dneska mám štěstí na příjemná setkání, na souběžnou součastnnost:-)
Jako SENIOR,alespoň tedy slovo básně, ano, ne náčrtky, drobné ( i když zdařené ) studie.:-)
často píšu posmutněle...napsali jsme si kritiku skoro současně, není to telepatie? :) děkuji :)
dík za kritiku mistře kritiku...škoda, že mi pojem nepisskost není znám, rád bych si objasnil, co jsem vlastně napsal ;)
Láhvová jakoby konstrukce pointosti básně ale na konci je tradiční jako díra. Tedy tam kde by mělo jinak spíše nevýrazné díklo gradovat v ospravedlnení předchozích nesmyslů, jen pouhý konec textu. Bohužel, rád bych hodnotil lépe, ale na trojku to dnes nestačí. Sám cítíš,že jsi autore napsal (seriozne tvářicí) nepisskost. 4
mollová......
**
dobrá absurďárna...ale kde je ten kůň, co chodí pozpátku???