Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Minulý život

14. 04. 2001
1
0
6204
Autor
Henry_Cold

Moc by mě to pomohlo k poznání...

Jakou mám naději, že vypátrám kým jsem byl v minulém životě? Je to vůbec možné? Chtěl bych vidět svůj hrob.
Piži
17. 08. 2001
Dát tip
Aha, takze astrologie je umeni. Toz fajn. pak nemam namitek. Ishi: Nedockame se nikdy. Budeme se jen stale priblizovat.

S
17. 08. 2001
Dát tip
Piži - no konečně taky se mnou jednou souhlasíš :) Ishi - já doufám, že se nikdy nedočkáme - kdyby lidé znali všechno, to by fakt nebylo to pravé ořechové.

Ishi
17. 08. 2001
Dát tip
S: pokud to bereš z tohoto hlediska, tak ano.... Ale bylo to myšleno i mj. tak, že by se pak konečně vědělo,co je seriozní, vědecké, dokázané,vždy fungující a zopakovatelné, tím pádem těšíce se vážnosti a uznání i v kruhu vědeckém, a co je bohapustý žvást, blábol, lež, podvod, atd. atd...A to by bylo fajn. Protože to by pak obě strany měly jasno :-) Zdraví Ishi

clovrdik
16. 08. 2001
Dát tip
S : když už fyzice nerozumíš, tak nezesměšňuj. Vydávat nevědomost za přednost je velmi slaboduché a hodné, no, řekněme astrologů a dalších podvodníků. A existuje spousta experimentálních údajů, které astrologii vyvracejí.

S
16. 08. 2001
Dát tip
Clovrdík - jak víš, že nerozumím fyzice? Na jaké úrovni já nerozumím fyzice - a na jaké ty rozumíš astrologii? Mohu Tě ubezpečit, že jakožto absolvent MFF UK i o té fyzice leccos vím. Můžeš se, prosím, trochu rozepsat o tom, jak experimentální údaje vyvrací astrologii? Fakt by mě zajímal ten myšlenkový pohled, na kterém to je založené.

clovrdik
16. 08. 2001
Dát tip
S : momentálně mám dost práce, ale předpokládám, že zejtra bude v rachotě chvíli klid a na Tvojí otázku rád odpovím. Uznávám, že jako absolvent MFF UK ( jakýho oboru , smí,-li se ptát ? ) o fyzice něco víš, v tomto bodě jsem přestřelil. O to víc mě ale Tvá argumentace překvapuje.

Piži
16. 08. 2001
Dát tip
Je tu tedy nekdo, kdo my vysvetli jak funguje astrologie? JA jsem se domnival, ze astrologie je exaktni disciplina davajici presne, testovatelne predpovedi. Vstupnim udajem je informace o case a mistu narozeni a vystupem je predpoved budoucnosti daneho jedince. Jak se zda, mylil jsem se a tento vystup je treba jeste korigovat po rozhovoru s tim komu se horoskop vytvari, tedy je v tom velka mira individuality. Jenomze to je mi proti srsti, nebot je to metoda zalozena ne na znalostech astrologa, ale na jeho schopnosti odhadnout psychologicky profil testovaneho a ohnuti horoskopu na miru. Proc teda ale astrologie pouziva cely ten pojmovy aparat astronomie. Souhvezdi, planety, apod.?

Piži
16. 08. 2001
Dát tip
Ishi: Ja nevim, kdy jsem se narodil, protoze si to moje matka nepamatuje. Mimochodem podle data narozeni (23.8) jsem podle nekterych horoskopu lev a podle jinych panna. Asi v tom neni rozdil, ze?

S
16. 08. 2001
Dát tip
Ishi - no v našich zeměpisných šířkách to opravdu zas takový rozdíl není, ale někde jinde by ses třeba jako nePanna ani neprovdala. Piži - hvězdy se používají proto, protože co je dole, je i nahoře. Ale je pravda, že dobrého astrologa aby pohledal a těch takyAstrologů - těch je, panečku. Jenže cožpak to tak není i s hudbou? Tón - to je zvuková funkce, dá se spočítat, zMP3kovat, ale složit pořádnou muziku (zrovna poslouchám Mozarta) - tak to chce i toho génia - člověka - Mozarta. Tak už to v umění chodí - a astrologie, to je hold umění, dar, podobně jako jasnovidectví, nebo básnictví! Alespoň tak se na to dívím já. Clovrdík - obor matematická analýza, specializace MetrickéProstory. Původně jsem tedy chtěl studovat jadernou fyziku - ale potom jsem se pohádal s naším fyzikářem, zjistil jsem, že fyzikové jsou povětšinou hrozně dogmatičtí jedinci a tak jsem se dal na liberálnější nejpříbuznější obor - a nestěžuju si, protože na matematiku se většina fyziků odvolává (jak taky jinak) a tak jim vidím pod pokličku - i když, samozřejmě, nejsem ani kuchtíkem v ZernIntercontinental a špagety z neutrín v urychlovacím hrnci uvařit neumím.

Ishi
16. 08. 2001
Dát tip
Ahoj Piži: Tvoje maminka si to pamatovat nemusí, všechno je totiž uvedeno v porodnici, kde jsi se narodil (váha, výška, čas narození). Ale asi Tě nepotěším, když řeknu, že pokud si se narodil na rozhraní těchto dvou znamení, tak máš z obojího něco. Nebo to přebije vládce horoskopu, nebo budeš mít velký počet planet v jednom znamení či domu. A pak bude zase všechno jinak. Ostatně moc kecat do toho nemůžu, nikdy jsem žádnou školu astrologickou neabsolvovala :-) Chci tím jen říct, že od jisté doby NIC nezavrhuju. Všechno je možné. Takže se žádné astrologii nevysmívám. To bych se musela vysmívat i Koperníkovi, Brunovi, Ticho de Brahe.....etc. etc. .....A TO NECHCI. Ostatně tibetský dalailama si dělá horoskop ( a dělat z dalailami idiota - to se mi nezdá) na všechny politické cesty a návštěvy. Zdraví Ishi PS: dlouho platily zákony Newtonovy....akorát, že pořád něco nevycházelo, nebylo to přesné, nešlo to dopočítat. Pak si přišel Enstein, spojil dvě různé teorie ....a vyšlo to ...teda skoro, pořád něco nevychází, něco není přesné, nejde to dopočítat.... Snad už se konečně dočkáme :-)

Ishi
15. 08. 2001
Dát tip
Ahoj S :-) ja bych byla klidná, co se týká Pepe a Piži... Jednoduše proto, že dokud Ti odpovidají na Tve zpravy, tak mají zájem o diskuzi. Kdyby si byli absolutně jistí (např. na základě hmotného důkazu) tak by se s Tebou přeci už nebavili. Nestál bys jim za to.... Jentak mimochodem....hodně lidi říká, že např. nevěří astrologii.. Když se jich zeptáte kde a kolikátého se narodili, tak sezdráháním odpoví...když se jich zeptáte na čas, tak odmítají odpovědět. Proč?

Pepe
15. 08. 2001
Dát tip
S: Umím. Už jenom proto, že o Vesmíru nevím velký kulový. ...teda o jeho fyzice.

S
15. 08. 2001
Dát tip
Ishi - já nejsem astrolog, ale znám minimálně jednoho Astrologa. Co vím, je, že opravdu nestačí znát přesné matematické a astronomické tabulky, ani datum narození ti nestačí. Pokud vím, tak astrologie funguje na podobném principu, jako lékařství. Máš indicie, máš vyšetření od přístrojů - ale konečnou diagnózu musí udělat člověk. V tom je ten vtip. Myslím si, že astrologie funguje na podobném principu jako ostatní věštecké schopnosti. Jenom používá jiné "podpůrné" prostředky.

Pepe
15. 08. 2001
Dát tip
S: astrologie vyplývá z toho, že vodnář je zdraví a ryba mrštná. To nejso zrovna high-tech přístroje.

S
15. 08. 2001
Dát tip
Pepe - a fyzika vychází z toho, že když praštím do stolu, stůl mě praští do ruky. To taky není moc high technologie. Ono konečně cokoliv jde zesměšnit, když se chce, a člověk se na to podívá svojí optikou, že?

Ishi
15. 08. 2001
Dát tip
S: souhlas :-)

Pepe
14. 08. 2001
Dát tip
Piži: Já ale nemluvím o energiích sahajících za hrob apod. ale o energii elektrický atd. To je poněkud rozdíl.

S
14. 08. 2001
Dát tip
Pepe - jak víš, že je astrologie zhovadilost? Umíš to dokázat? V americe proběhla kampaň, kde kromě jiného asi 50 držitelů nobelových cen (fyzika, chemie, atd.) odsoudilo astrologii jakožto "neplatnou zhovadilost". Když potom novináři začali obcházet jednotlivé "vědce", aby jim o astrologii něco řekli, odmítli rozhovor s tím, že jí vůbec nerozumí a nemají tedy k tomu co říci. To je myslím dostatečně ilustrativní. A mimochodem - přední export na výbušniny v USA ve čtyřicátých letech jasně řekl, že hromádka uranu nikdy nemůže vybuchnout. Jenže ono to stejně bouchlo. Ale dokázat to - spočítat jadernou bombu - umí na světě asi tak desítka lidí - a Ty k nim, PEPE, nic osobního, jistě nepatříš. To, že atomová bomba existuje, však asi nepopíráš, ale o důkazu můžeš maximálně tak snít - a nikdy nevíš, jak to s ní vlastně je. A přesně stejný vztah máš k astrologii - jenomže tentokrát opačný -nikdy jsi tomu neporozuměl, nevíš vůbec "vocogo" - a přesto "kafráš", jako ten expert na výbušniny, že je to zhovadilost!!!

Piži
14. 08. 2001
Dát tip
On je opravdu na svete nekdo kdo chape na jakem principu astrologie funguje? A ono to funguje nejak uplne jinak, nez ze poloha urcitych kosmickych objektu ovlivnuje zivot lidi? Astrologie je prece velmi jednoduse testovatelna. Udelaji se predpovedi a sleduje se zda odpovidaji. V cem je problem? Neni to zadna magie, aby nemohla fungovat v laboratori. Spocitat atomovku by mel umet takrka kazdy vysokoskolak.

S
14. 08. 2001
Dát tip
Piži - vážně? A jseš skoro každý? A astrologie - pizi - jses astrolog, že opravdu víš, o čem mluvíš? Umíš udělat předpovědi? Ale vždyť na tom nic není, napočítá se to, udělá se předpověď a je to. Dám Ti příměr. Co je vlastně na té literatuře tak zábavného? Prostě se vylosují nějaká písmenka, poskládají se za sebe a ejhle, máme román. Dá se to testovat v laboratoři - pohoda, ne? Tak proč sakra udělovat ještě nějakou tu cenu za literaturu? Nebo že by román byl něco jiného než pouhá kombinace dvaatřiceti písmen s opakováním? A že by ta astrologie byla něco jiného než pouhé spočítání?

Piži
13. 08. 2001
Dát tip
S tim samozrejme zase souhlasim ja. Jenomze samotna moznost existence minulych zivotu neni nijak nevedecka. Nevedecke jsou ty teorie vysvetlujici a vymyslejici si vselijake energie, pole ktere sahaji do zahrobi apod.

Pepe
12. 08. 2001
Dát tip
Piži: Ale Piži, tohle já pochopitelně velmi dobře vím, nicméně považuju za velmi nevhodné tento fakt považovat za ospravedlnění rozmáhajícího se tmářství a bludařiny, jak se dneska velmi často děje. Ono se totiž snadno řekne, že protože tohle a tohle současná věda neumí vysvětlit, je to důkaz pravdivosti všeliké atrologie, numerologie, dalších životů a dalších zhovadilostí. Proboha, to snad ne !!! Clovrdiku, seš můj člověk, díky :-)

Pepe
11. 08. 2001
Dát tip
Tady někdo věří na minulé životy? Jak by mohl být něčí život (který už proběhl) Tvůj? To jako že existuje jakási duše, která se po smrti převtělí jinam? Odpusťte, ale na tohle mě neberete. Vědomí jsou jen chemické reakce v mozku. Duše neexistuje. Neexistuje převtělování. Neexistují minulé životy. Věřím v hmotu!

clovrdik
11. 08. 2001
Dát tip
Pepe, seš můj člověk, díky :-)

Piži
11. 08. 2001
Dát tip
Jak clovek starne, tim mene pouziva kategoricke vyroky. Tim mene si je jisty. Pepe, clovrdik, zkuste si precist nejaka dila o filozofii vedy. Vedecka metoda ma totiz omezeny okruh pouziti, veda sama dobre vi, kde jsou hranice jejich moznosti.

clovrdik
11. 08. 2001
Dát tip
Ale Piži, tohle já pochopitelně velmi dobře vím, nicméně považuju za velmi nevhodné tento fakt považovat za ospravedlnění rozmáhajícího se tmářství a bludařiny, jak se dneska velmi často děje. Ono se totiž snadno řekne, že protože tohle a tohle současná věda neumí vysvětlit, je to důkaz pravdivosti všeliké atrologie, numerologie, dalších životů a dalších zhovadilostí. Proboha, to snad ne !!!

Helča
25. 07. 2001
Dát tip
Danny: Sírius?

Šebestová
24. 07. 2001
Dát tip
Monty to bereš duchařsky, a pohodově, a prakticky :o)) Už se těším na dušičky, lehnu si k někomu do hrobu, aby mi přinesl kytku :o)

Piži
27. 06. 2001
Dát tip
Muzes se nechat zhypnotizovat, ale ani pak neziskas jistotu, ze to, co jsi v hypnoze vykladal je pravda. Takze pokud si chces byt jist, mas smulu.

clovrdik
27. 06. 2001
Dát tip
Jelikož žádnej život před životem a ni po živozě neexistuje, tak si zajdi radši na pívo, udělá ti to dobře a přestaneš myslet na blbosti. Toť má skromná rada.

Danny
27. 06. 2001
Dát tip
mamalibor: :-) něco na tom bude

Henry_Cold
26. 05. 2001
Dát tip
Helča: Vážně...

Krel
26. 05. 2001
Dát tip
Já doporučuji holotropní dýchání. Stojí to sice dost peněz, ale doopravdy si to prožiješ a najdeš odpověď i na svou otázku, mohu potvrdit z praxe.A musím říct, že je to nezapomenutelný zážitek, vědomosti a pocity, které jsi měl kdysi...naplní tě to. Jsem se nějak rozkecal, na mé poměry:-)))))))))))))

Mámalibor
25. 05. 2001
Dát tip
- to se bude asi tykat me , abych nikeho nenastvala - - KDYZ NEVIME NIC O ZIVOTE, JAK BYCHOM MOHLI NECO VEDET O SMRTI ? KDYZ ANI NEVIM , JAK BYCHOM MOHLI SLOUZIT LIDU, JAK POTOM MAM SLOUZIT DUCHUM : zase veta - MOZNA, ZE NEJHLUBSI POZNANI VUBEC NEJDE UCHOPIT S L O V Y !

Climaster
24. 05. 2001
Dát tip
...já na to fakt něvěřim....asi jsem nezměnitelnej materialista...občas mě to sice sere...ale beru to čistě biologicky..umřu konec..nic...ale to už nevíš..:)))))

Helča
24. 05. 2001
Dát tip
Wopi: *** Danny: A já myslela, že jsi z virtuální reality :-) Henry: tu větu z prologu myslíš vážně?

Danny
24. 05. 2001
Dát tip
Helča: :-))))

vrtusík
23. 05. 2001
Dát tip
Monty: moc dobré.
:o)))
To já bych se chodil i strašit, kdybych zapomněl na kytku. Prostě: buď kytka, nebo "bububu"!

vrtusík: A chodil bys strašit mrtvýho sebe jako živej, nebo mrtvej sebe živýho?

FLO
23. 05. 2001
Dát tip
To musí být nářez, vidět svůj hrob. Já bych taky chtěla zjistit, co sem byla. No ale nevím jak, takže to rači nechám plavat. A dám ti za to tipa.

Tak já bych si teda na vlastní hrob kytky nenosila. Ale představa je to zajímavá...
Podzimní ulice, začátek listopadu. Drobně prší. Z levé strany přichází muž v tmavém plášti s velkou kyticí v ruce, zprava muž v saku, který nese věnec. Uprostřed ulice se oba setkají.
Muž s kyticí: "Ahoj, Karle! Rád tě vídím!"
Muž s věncem: "Zdravíčko, Jarouši!"
Oba muži si potřesou volnýma rukama, což jim ovšem činí jisté potíže.
Muž s kyticí: "Kam jdeš, Karle?"
Muž s věncem: "No kam, jsou Dušičky. Na hřbitov. A ty?"
Muž s kyticí: "Já taky. Jdu si trochu zarozjímat na svůj hrob. Hele, co říkáš tý kytce? Bude se mi líbit?"
Muž s věncem (prohlíží kytici): "Ale jo, je pěkná. Řek´bych, že by se ti mohla líbit. To já jsem si letos koupil věnec. Dobrej, co?"

Prokletí
30. 04. 2001
Dát tip
proč? aby sis na něj dones kytky? nezmisle m.

Mikuláš
27. 04. 2001
Dát tip
Zajímavá myšlééééénka....

Tynic
16. 04. 2001
Dát tip
Prubnem spolu regresi :o)

Katerina
16. 04. 2001
Dát tip
Henry, nejsi sam... :-)) Ja bych tu regresi klidne zkusila, ale je treba mit dobreho pruvodce, nemuze to delat jen tak nekdo... tak jsem si radsi nechala zajit chut... ale pockej, az skonci tenhle zivot, vsechno ti bude v mziku jasne... to chce trpelivost :-)))

Danny
16. 04. 2001
Dát tip
regresi jsem zkoušel podle Moodyho knihy Život před životem, potom jsem si taky zaplatil jednu odbornici. Zjistil jsem, že jsem byl v minulých životech na jiných planetách než na Zemi. Zajímavé je, že když jsem se na celosvětovém newsovém fóru o reinkarnaci (alt.paranormal.reincarnation) ptal, kdo je taky "mimozemšťan", nikdo nereagoval. Všichni asi byli minule na Zemi, předminule na Zemi, předtím taky na Zemi.... jak fádní

Merleyn
16. 04. 2001
Dát tip
Jééé, plllsk, dláčkové znají spostu planetek, ale tady je nejhezčánší slunmíček -hele: ☼ Dláčkové neví, jestli je fádní, ale hezky svítíčkuje vlaštovkám na pežíčka, víš. :))))))

vlaštovka
16. 04. 2001
Dát tip
Fááádní....? To je plíííma slovíško.... takový natááááhovacíííí.... a větlný.. fáááá.... fííííí.... ale co to vlastně znamená...? A co, to je fuk.... Hlavně, že máme slunmíčky... a že záží a hžejou... a hážou tšpytivý pozdlavy a odláží je dláškům od zlatejch šupinek.... lovnou vlaštofkám do ošišek.... a je veselo, pšece když jsou v ošiškách jiskšišky... :o))) Hups, slunmíšek, kutululůůůů... ☼ Flllllnk....

Flegmatik
16. 04. 2001
Dát tip
Mně by taky docela zajímalo, čím nebo kým jsem byl ve svých minulých životech

Flegmatik
16. 04. 2001
Dát tip
ale že bych chtěl vědět, kde je můj hrob, to teda ne

Merleyn
16. 04. 2001
Dát tip
No, dláčkové si myslejí, že hlobečky jsou na pld. Tady máte slunmíček a buďte veselejší : ☼ :)))))))))))))))))))))

Danny
16. 04. 2001
Dát tip
dráčgů? vlaštofkó? já ysem neřýkall, že $lunce yé fádňý, aležeyefádníto, žé se něgdo reyngarnue třeba 20 gener&cý, a fůrt na 1 a té samé planétce. (kromňye mňye) my$líte$i, žedeformovánígrammatiky yé ftipné? Já taqí!

Merleyn
16. 04. 2001
Dát tip
Ale Mellejn žíkal, že zná spóustu planetek, jenže si je všechny nepamatuje, plotože má jen tši hlavišky :((. Teď jsi na tadytejdlenctej tak co...pllsk, pllsk Jinde jsou tšeba hezčí dláčkové, ale tady jsou nejhezčejší vlaštovišky a ochechulky a lidiškové a tak ☼

Danny
16. 04. 2001
Dát tip
dráčku,vlaštovičky a lidičky jsou tu fakt hezký. a ten internetek co tu mají, wow! a linuxík, a písíčíčka .... dobrá planetka pro informagika Dannyho, proto se sem skočit na jeden živůtek podívat :-)

vlaštovka
16. 04. 2001
Dát tip
Danny... :o) Dláááškové ulčitě jinde epčejší nejsou... aspoň ne takoví, co umí žůvovej popklon a žonglování se slunmíškama a co vozej na zádech ochechulky... :o))) ♥

Climaster
15. 04. 2001
Dát tip
...mno já jsem slyšel...od jednoho zoologa, že reinkarnace se dá spojit s nekonečným řetězcem genů,kterej člověk předává....ale to je asi něco inčího, než myslíš.....

Šebestová
14. 04. 2001
Dát tip
Henryku, ty seš ale morbidnej. Já si pořád myslím, že jsem byla v masovém hrobě, ale že jsem to vedle Macha nemohla vydržet ;-)

Wopi
14. 04. 2001
Dát tip
Až budeš připraven na poznání, poznáš. Nech to klidně plavat a dej kytku na hrob někoho neznámého, na kterého zapomněli.

Astalavista
14. 04. 2001
Dát tip
Wopi: třeba se zrovna "trefí" do toho svého.

Kovi
14. 04. 2001
Dát tip
puc si v knihovne knizku od Moodyho - zapomnela jsem jak se jmenuje... ale to hned poznas...

Biri
14. 04. 2001
Dát tip
Kovi: Myslím, že Život po životě nebo druhá Život před životem Wopi: báječně řečený

Astalavista
14. 04. 2001
Dát tip
Vyšlo to i jako jedna kniha, třetí část se jmenuje Úvahy o životě po životě.

Merleyn
14. 04. 2001
Dát tip
Jéééé, dláčkové neví, čím byli. Možná žížalky, ne? Plsk plsk!

vlaštovka
14. 04. 2001
Dát tip
ty máš nápady, šlovíšku.... já ti povím, já toho seshola vidím spoooustu, a je to děsně zajímavý... ale hloby ne... tam se požád pláče a vzpomíná, skolo jako kdyby snad čas nebyl jenom iluze na hlaní :o))) Takže žádný minulý životy nejsou, myslím, když pšece čas je jenom taková vymyšlená habaďůla.... Ale co, já mám jenom malou ptaší hlavišku.... ladši poletíííím.... :o)))Nevíte, lidi, jak to ten plskavej dlášek dělá, že se objeví dycinky pšede mnou....? Flllllnk...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru