Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se16. 04. 2001
12
0
1598
Autor
blbjenka
MYŠ Spíš ? jen se tě ptám, zda víš že v komoře je myš. Copak ji neslyšíš jak tam škrábe drápky po plechu ? Ty spíš ! A o čem právě sníš mi asi nepovíš... A vůbec netušíš, že v komoře se myš schovala do skořápky ořechu Ty nespíš ? Řekni mi - o čem sníš ? Ona nás neuslyší v té svojí tajné skrýši ( potvůrka jedna myší ) Svou malou myší duší však možná tuší že někdy lidé spíš si chtějí býti blíž a blíž a blíž... Tak zapomeň už na tu myšku a hupni ke mě do pelíšku...
Konstantinidisová
14. 06. 2001
Jajulinky, hupinky... A ta myška je tam v tý komůrce sama samička??? Hmmm... To asi né! :o)
░▒▓-_-▓▒░
«*»
Roztomilé, hravé, s neotřelými rýmy... :-) Ale také hodně rozhozené (délka slok 5-6-10-2), rýmování chaotické a dějově podivné. :-( Celkem však hodnotím příznivě.
:-))))))))))))))))) Velmi roztomilé, mazlivé a dokonce i erotické....tip!
já asi samou radostí prasknu, tolik típečků a navíc típek od Kandelabra, kterej, ( jak jsem si za tu krátkou dobu co tu jsem už stačila všimnout ) umí říct, když se mu něco nelíbí...Děkuji, děkuji, děkuji vám milým, ale vy ostatní, co se vám to nelíbí, mi to taky napište, prosím
Astalavista
16. 04. 2001
To by mohlo klidně do kategorie Písmáci dětem.
Nebyla to náhodou ztracená Delirie?
TIP
**