Zde jsou vedle sebe dvě věci - jasně dáváš najevo,že umíš - např. druhá sloka, a vcelku i první - a pak . že méně by znamenalo více. Pak by se třeba nestaly takové věci, jako tiché proužky krve - krvavé ostří, obojí, myslím si,v básni vzhledem k její pointě, nemá místo. Věřím tomu,že kdyby využil svého nápadu a inspirace spíše k podsttně kratší básni, řekl bys víc.
a mně se líbila celá i s tím koncem - on tam není jen tak pro nic za nic.
a co víc než plodit atd? - tak to se nemusím ani moc zamýšlet - prostě si jen tak žít :c)*
Konec je geniální...celkově mrtvé. Leč chválím téma... velice mě zaujala pasáž
"kroužit jazykem po okraji sklenky
pak stehen
pak ve vlhku klína"
naprosto geniální...
a jeje zas jeden iq -
nebudu ti reagovat na ptakoviny :)
:D:D:D:D
ale vzdyt to jsem pripustil prave v predchozi reakci
mně ten výraz přijde divnej.....- spávně by tam podle mě mělo být "kanibalistická"...
ze by preklep, ted se na to koukam, anglictina mi uz plete hlavu :)
Jo, pořád mi to tak připadá.. :-)))
a líbí se mi "tlapky krys"
Jo.
tak ten závěr.. mi přijde, že to už nejsi ty...... nějak jako bys to tím celý shodil- když to takhle čtu- asi bych tě musela slyšet recitovat ji, abych zjistila, jak je to ve skutečnosti...
Jinak mi přišlo, že je to z Tebe- jako bych tě slyšela..
A na konec- nechápu název "kannibální".
:-)
co víc? v tuto chvíli nic...
já ani nečekala poetický konec:-))
Craerassy - tak to muselo byt je mi to lito :) poeticke konce se mi zdaji prvoplanove a myslenka mela byt syrova
..jen chvilkama....jinak zrejme nejsem "chytry"...(ctenar)---:)
kruciš, já se tak těšila, jak dám dnes svůj druhý tip a ty mi to tím koncem zabiješ..má tolik hezkých obrazů...pro mě je jako dům o osmi poschodích...jen na konci jsem nemohla otevřít poslední pomyslné dveře...
Mě se to líbí včetně konce. Jen začátek mi uniká. Konec tomu dodává švih, že to neni celý moc ucouraný.
Incognito - někdy láska prochází i samotným masem :)
Jezuita - řekl jsi to velmi výstižně a tvá kritika je podle mě nejvíce pravdivá. Konec je nemožný, to je fakt. Nehodlám ho hájit, ale nic víc jsem s tím dělat ani nchtěl.
Fouckault - diky za pripominku, a posli nejaky odkaz kde jse poeticka cviceni at se podivam co je na tom pravdy, dekuji.
Alexei_Wroncki - no výborně, máš pravdu :) ale nevyznělo z toho jestli je to spíš negativní, pozitivní, či nijaké.
nie je to zle...ale na tip podla mna nie:(
není to blbé, místama paráda
ale celkově nebavila.. takový nic
máš překlep "zrkacovat"
jinak je to takové poetické cvíčo. bez tipu
Konec dost fádní - většina básně zakličkována téměř neproniknutelněji než nejneproniknutelnější filigrán ze všech filigránů nejneproniknutelnějších.
Mnojo, láska prochází žaludkem. :-)