Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRadkovi
13. 01. 2007
15
35
4852
Autor
taktedy
čím více nemohl
tím více chtěl jsi žít
předběhnout čas
vítr dohonit
však vteřina za vteřinou
trati tvé
měnily pásky cílové
odpusť
ač milovali
my sílu neměli
zadržet tě mezi námi
namísto věnce vavřínů
zdobí tě listy podzimu
35 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 03. 2007
smrt nikdy není spravedlivá stejnou mírou
je jí čas, který nám odměřuje Boží Milost.._:-)*
nonamebeast
30. 01. 2007
ruprecht
myslím, že tvá poznámka, že by to chtělo větší časový odstup, aby věc byla zpracována s větším ndhledem, je správná i dobře míněná. A takto měla být pochopena i autorkou.
Ta další polemika už se z obou stran míjí. Rozumím tomu, že někdo má silnou potřebu reagovat spontánně, a to i v méně závažných tématech, řekl bych, že bychom to měli respektovat, zvláště když emoce jsou silnější než jinak vždy potřebný nadhled.
vím velmi dobře o čem píšeš, a jméno Radek je mi blízké stejně, ale to není rozhodující.
BOHOUŠKOVI
(5.6.2005)
Má rakovinu čistý zrak
mou bezradnost chlácholí úsměvem
a říká - bude líp
Z nemocničního lůžka lze spatřit víc
než z hřbetu koně
Čas je vnímán hloubkou nebe
Odtud přichází deště
dotknou se země a vrátí
zpátky
k tomuhle kritika napsat nejde a ani nevím, jestli by to bylo vhodné...
ruprecht - ne vše na co kritika nemůže vztáhnout ruku, přišít hrubou záplatu nebo nebo vynášet nad nebe, vláčet v prachu, je nutně bezcenné.
Nakonec i kdyby vystavená dílka na Písmáku nesloužila k jinému, než k ocejchování kritikou a tipy, tolik užitečné pro kritiku samou, - být k ní nesmlouvavě kritický.
Domnívám se, že výsadou písmáckého fóra (a podobných serverů) je zrcadlit bytí a zažití z něho, které se zrovna děje - bez konfese, a především stran koryt a hrází vystavěných komercí. Je principem komerce vždy a za každou cenu ohodnocovat výkony, obnovit síly z výtěžků. Ale o to zde přeci nejde, doufám.
Mnohé zde vystaveno by zvětralé pivo, lecos vyčnívá pýchou, mnohé pokulhává ve své neumělosti, ... ale veselost, vzletnost, vášeň, důvtip, zmatek i bolest z hledání - po způsobu, jímž sluneční paprsky dopadají na drolící se zdi, mne naplňuje úžasem, který stojí za to bych odhodil sobě tolik vlastní cynizmus k 30ti stříbrným :)
Nevím jak Tobě, ale pokud mne zde něco vzalo dech, pak důvěrná náklonnost a laskavý soucitný respekt některých autorů, třeba jen s sobě samému.
Buď na sebe hodnější ... :)
Nějak jsem přehlédl,že už jsen ti odpověděl,tak to máš dvakrát.A jak mám vědět v čem spočívá smysl tvojí tvorby?Ale už ti dám pokoj.Nic proti tobě nemám.Jenom nechápu,proč stojíš o kritiku,když ta svoje kuřátka potom chráníš jak kvočna?!
Tvoje citové pohnutí je dobré tak akorát do památníčků.Ojevuješ Ameriky dávno objevené,samá slova bez původní myšlenky.Ale pokud jsi se sebou spokojená,užij si ten svůj piedestal dosytosti.
libi se mi poznamka od Umprdentální_Kandelábrdelismusa i kdyz chapu i autory, co cast sve tvorby nechavaji sami pro sebe nebo uzsi publikum. Nechapu ale proc se lide strasne rozciluji jen proto, ze ma nekdo svuj styl pri psani kritik
Honzyk: Možná že se jakoby dočkáš, už delší čas uvažuji že toho tady nechám neboť mi celá tato švanda jakože zahlcuje víc času než unese mé bedroví. A vůči urážkám už jsem dávno imunován, takže do toho.
Ruprecht - já taky netvořím za účelem něco někomu dávat. Vlastní smysl tvorby spočívá zcela jinde...víš: )
Bohužel tvoje citové pohnutí asi nikomu nic nedává.Je to nanejvýš věnování do památníku.
Seniore,
sem nehodi se vubec, ale vybirat si chvili jinou nebudu...-: slova, jez mi jdou, a to mi ver, jen tezce pres patro: jdi uz konecne do prdele--!---
Konkrétně tohle jakoby není moje chyba, v tomto znění mi to poslal Noe1, když jsem ho jakože požádal o pomožení a opravovat-rýpat do toho nebudu, dalo mi urputnělou práci aby tentoby jako odkaz vůbec fungoval.
Umprdentální_Kandelábrdelismus
14. 01. 2007
Seniore....znalost pravopisu však rozhodně zbytečná není. Předchozí - dle vzoru jarní.
Cituji Tě:
"Píši kvalitní poesii.tady je odkaz na můj předchozý, dnes už jako skoro neplatný nick Voloďa."
Ruprech - poezie je o intimitě, rodí se z vysoce pozitivního či negativního citového pohnutí.
Zkus to někdy: )
SENIORE, na rovinu!
Redaktor čísel, od 1 do 5,
reaktor zatuchlých sraček!
Je to přespříliš intimní. Podobný prožitek bych si ponechal v sobě a zpracoval později s větší nadsázkou. Zatím to na mě působí téměř vyděračsky.