Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž skončí vášeň
Výběr: Print
15. 01. 2007
32
55
8702
Autor
Oldjerry
No dobře – staří…
Však žádné hoře –
Ještě nám toho zbylo moře :
Ústa a vlasy
A doteky letmé
Oči a slova
Však žádné hoře –
Ještě nám toho zbylo moře :
Ústa a vlasy
A doteky letmé
Oči a slova
55 názorů
I ty srandičko, je to celkem další životní štěstí, takový štěstíčko pozpátku....
zvedavko - ano, je to základna, ve které ještě hraje dost důležitou funkci faktor času...
Printe - dals' tomu další rozměr - dík !
laska ma vzdy vasen - ak je vasnou, ze chcem s niekym za kazdych okolnosti byt, hladam ho,
a tiez ak tak velmi chcem davat, co Oldjerry pise:
Ústa a vlasy
A doteky letmé
Oči a slova
...
vasen je studna, ktorá musi byt vzdy nanovo naplnena - cimsi dolezitym
Obyčejný_chlap1
15. 01. 2007Honza_Princ
15. 01. 2007
Ještě nám toho zbylo moře :
Ústa a vlasy
A doteky letmé
Oči a slova
krásně vyjádřené.... díky, TIP
Vzdálený_hlas_moře
15. 01. 2007
solomon, Honzyk- Já se vzdávám... nakonec je určeno to, co napíšu pro každého tak, aby si to mohl dekódovat podle svého gusta. Je nesmysl prosazovat vlastní vizi.
Norsko - fajn, tak to v podstatě bylo míněno
myxomatosis - nepospíchej - všeho se dočkáš. Zatím ti chybí k pochopení vlastní zkušenost. Já jsem taky ve dvaceti, nebo ještě mnohem později tohle neřešil, neřku-li chápal...
satanko - děkan, ženy tohle většinou oslovuje snáze...
myxomatosis
15. 01. 2007
p.s. - a vasen muze skoncit i po tydennim vztahu, zejo...vim, tusim, zes myslel urcity "vyhasnuti" a chvalu nehy...ale i tak...
...ale mne skutecne solomonova poznamka takrka rozsvitila - je vyborna, myslim...Olde...
Jo - tak pardon : já mohu soudit jenom z toho, co si přečtu. Nakonec, proč by tam nemohlo být i tohle, ale nějak mi to nezapadlo do rámce. Je to i o tom, samo... ale významově trošku ke kraji. Stejně jsem rád, žes tu byl. Tak ahoj !
Honzyk - ahoj, jsem rád, žes' sem hodil augle. Děkan a jen na okraj : pro solomona platí skoro totéž, co pro krempi. Chybí osobní zkušenost, nebo chuť se zamyslet.
a2a2a - díky, od tebe to obzvláště potěší
incognito - tebe neznám, ale děkuji ti, jako bych tě znal...(:-D)
solomone - to je v pohodě (dokud se trefíš).
antiuti, sarrah a zuzu - děkuji a jsem rád, že vás to oslovilo.
Jarmi - ani nevíš, žes mne nepřímo inspirovala (moje žena je rovněž Jarmila).
krempi - to je v pořádku, jsi mladá, ještě nevíš - zaplaťpánbuch - o čem je řeč. Podstatně později to - bohužel - budeš vědět velice přesně.
Jarmila Moosová Kuřitková
15. 01. 2007Antiutilitaristka
15. 01. 2007
když skončí vášeň...
...chčiju do výjevky...
..mrkám a zapomínám..
pozoruju ten únik....
jak se to kroutí
jako já
Jaroušku, tip. Ta bássnička hodně říká, a byť se zdá, že obyčejně,zato hodně, z tvých úst obzvláště. Moudré stáří.