Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se20. února (Oldřichům)
20. 02. 2007
10
51
4015
Autor
j. nick
Radil jsem ti, Oldřichu,
dej si pozor na pýchu!
Pýcha vždycky vede k pádu
a k rozbití čenichu.
Nevzal sis mou radu k srdci,
slepý byls jak bývaj krtci,
až jsi sletěl z žebříku.
Dobře ti tak, Oldíku!
51 názorů
Jarmila Moosová Kuřitková
21. 02. 2007
Jarmilo, díky, i na tebe jednou dojde:))
Kastel, nebo teda Oldo, ty si řízek, dík za návštěvu, taky bych si ty tvoje věci docela rád přečet:))
Kastel: teď děláš sebekritiku nebo se chlubíš? :-)) Kde je to k přečtení a co je to před mnoha lety?
Dík - (když nejsem kastel tak jsem Olda)
před mnoha lety jsem psal verše na ženská jména v kalendáři a bylo to poměrně oplzlé - končilo to smutně
nedostal jsem Denisu
pro selhání penisu
Když jsem poznal Valerii
vzal jsem za vděk onanií...(všem Val se předem omlouvám za nejapný verš:o)
Jarmila Moosová Kuřitková
21. 02. 2007
No když sou tu h kritiky, tak je asi píšou i h kritici, tim ale nemyslim blbůstkáře, sem vám do toho nevidim :) jen si blbněte :)
joták, no tak napiš h... kritiky, né h... kritici, to si pak lidi vyložej po svom:)
hele, tak pozor, choděj se sem bavit, tak neurážej moje kolegy a kámoše, pane Básníku :)))
ale jo, je zač, to by ses divil, co mi tady lidi kolikrát píšou a já nad tim musim přemejšlet:)
Micro, díky za objektivní kritiku:)
a ty, co neumíš psát básně (tzn. moje kolegyně), nestraš!!!:)
1. máje nic slavit nebudu, budu mít eště kocovinu po čarodějnicích, takže cokoli, jenom né slavit :))
Usmáty_autor
20. 02. 2007
jo a Čertínku, eště to zvážim, ale že by zrovna na prvního máje... nevim no, lásky čas a já abych psal o nějakym rarachovi:))
já děkuju, Jerry, mam z tvýho skučení radost:)) a těš se na 27. dubna, jestli to do tý doby teda nevzdám:)
měl bys radost - skučel jsem smíchy... díky ! ale já jsem Jaroslav... což zase na druhou stranu až tak veééélmi nevadííííí... Takže díky všem za vstup na tento list a už se těším, co si na mne vymyslíte až ten svátek budu mít doopraudy...
aleš-novák
20. 02. 2007
Fidler: díky za návštěvu a si piš, že u mě se hlubokých myšlének bát nemusíš, na to si etě pár let počkám, až ve mně dozrajou:)
tím jsem nemyslela samozřejmě tvoje básně,ale některé basně odtud z pismaku
panejo..prima odreagování..od těch básní s rádoby hlubokou myšlenkou:-)*
Jo, tohle já prostě miluji! A v takových chvilkách vím, že jsem tady v té správné společnosti
ještě, žes zmáčkl "r" místo "s", kdybys ho použil místo "l", tak by to byl strašnej oser:)
...konečně jsem pochopil, proč mám pořád rozbitý nos...nebýt této básně myslil bych si, že jsem orel.../zase by se tam třeba hodilo "osel"...ale tady jsem se tomu moudře vyhnul/ a zmáčkl jsem r...
avox, díky za další příspěvek:)
fanfáne, máš pravdu, nová odvážná mylenka - z toho jde skoro strach:))
a pokud jde o ty křečky, je to trochu rozdíl, křečci lozí po žebříku, protože vidijou, kdežto krtci zaslepeni vlastní pýchou (bůhví na co) propadávají skrze šprušle:)
díky za návštěvu:)
...tato báseń jeví se mi poučnou...v podstatě říká, že krtci neumí lozit po žebříku...vědecky to ale není ještě dokázáno...například můj křeček, a to jsou skoro příbuzní, vyšplhal po skleněné stěně cca třicet centimetrů a potom znehodnotil myš...hodnotím proto jedna plus, za novou odvážnou myšlenku.../původně tu stálo "mylenku",
ale to je snad až příliš odvážné.../
Proč jsi takhle škodolibý?
Každý občas dělá chyby
Teď už Olda dbá tvé rady
ušetří si další pády.
*/
cože ten karel dělal? plíhal??? jak se plíhá???:))
(já osobně si dávám maximálně tejden, sem strašně línej člověk:) )