Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seinfantilně
17. 03. 2007
9
31
3494
Autor
daddy
zdá se mi
voní to už velikonočně
a proč ne
čas už by byl
je
přibližujeme se blíž
blíže
co nejblíže
jednoho čekuládovýho zajíca jsem už zblajzla
kolik jich ještě bude
než budou
31 názorů
No tak aspon u me hlavne no....ja ted pribrala:-) hura hura hej:-) Uz mam 50 kg:-))) Teda pokud ta vaha vazi spravne:-))) A taky jsem poctive kazdy den papala cokoladku:-))) A nejlepsi je prokladat to bramburkama, to pak clovek ma sladke i slane a nepreji se mu ani jedno:-)))
Dero, klidně to může být tak, jak to píšeš...
co je to název?
pro mě skoro nic...
:)
Čekuládovej zajda to nezachrání. Infantilnost spočívá v rozmařilé nenasytnosti, ve výkyvech mezi úsečným a nadbytečným, ve sprostém jáství, totiž!
Ty sis do osmnácti směrů nakročila, ale krok jsi udělala všehovšudy jeden. Těch musí být infantilně víc - a úplně náhodně!
Jinými slovy: Tohle je příliš vyzrálá, jemná a ohleduplná báseň. Měkoučká a hladivá, jako když dospělý člověk koncem listopadu kouká na kalendář a zašimrá ho kolem žaludku při pomyšlení, že až ten list odtrhne, na tom dalším bude napsáno 24. 12. - Štědrý večer.
To si myslím já. :o)
jo,jo začíná to ušima a končí kuličkou z pozlátka ... a bude jich určitě čekuládová hromada :-)*