Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...vánoční
Výběr: Print
03. 04. 2007
25
44
4633
Autor
martinez
...sama na Vánoce.sama v novém roce.(jak na Nový rok, tak po celý život...)Má to i pár výhodale nevýhody je vždy převážíjak peří ocelový závažíTak třeba: mám oltář přes tři poschodíkam se nikdo jiný modlit nechodía růženec co ze spásyoblékl mou ruku do krásya kříž, svůj vlastní,o kterým si můžu smutně básnit.A pak ještě spoustu časua ozvěnu jen k svému hlasupro dva lidi sny a přánío kterých ten druhý nemá zdání...A že je toho víc než potřebujisama pro sebe se tiše bojím...
44 názorů
kostroun z jeskyne
19. 04. 2007
tak aspoň už vím o jednom kladu co mám... :o)
dík za návštěvu (ale aktuálnější dílko je ...velikonoční - u kolegyně ;o)
děkuju, Sarinko... jestli se opravdu jmenuješ Sára, tak máš moc krásný jméno... jestli ne, tak nick... :o)
Pro ten kříž, který není lehký a prá ani netlačí, pro to osamění... TIP
Najmladšia
05. 04. 2007
pokud chceš avíznout ty co tam jsou, tak podržíš ctrl a klikáš na všechny na koho chceš... kdo tam není, toho napíšeš do toho okýnka dole, víc nicků oddělíš čárkama...
když označíš nikomu tak se avi nepošle nikomu
:o)
Najmladšia
05. 04. 2007
vďaka, mladucha :o)
jak napsáno v prologu stará věc - tahle asi 10 let...
Najmladšia
05. 04. 2007
někdy si myslíme že máme lásku a máme jen naději na lásku... a držíme se jí zuby nehty...
dík :o)
Tak třeba: mám oltář přes tři poschodí
kam se nikdo jiný modlit nechodí
a růženec co ze spásy
oblékl mou ruku do krásy
a kříž, svůj vlastní,
o kterým si můžu smutně básnit
To je krutě něžný, naděje v bolesti*
no moudrá zas tak nejsu... ale viděla bych spíš kříž na míru člověku... i když... taková slepice se svým vejcem by mohla vyprávět :o)
Já zvažuji obsah i formu a přesto, že to fakt trochu drhne, jde spíš o to, co je tam psáno, než o to, jak je to psáno.... deset let ? tos moc velkýpokrok v osobním životě neudělala (zase si to zhmotňuju)
myslím že vánoce 1997, Smíšku... díky - aj Obyč. chlapovi, Sasakovi a Jarmile :o)
Obyčejný_chlap1
03. 04. 2007
tématicky vystihuješ mé pocity poslední dobou..
pohár smutku-basní naplněn, působí jednoznačně, i když nevím z jakého je období.
***, Sm.*
hmmm, když to čtu tak se cítím jak kočka co přede za oknem do něhož svítí slunce. Zajímavé jak to působí,díkec :-)
Jarmila Moosová Kuřitková
03. 04. 2007
já tě kubí nepotřebuju o ničem přesvědčovat - myslím že prolog by ti měl stačit... si s tím nalož jak chceš... třeba dej do neoblíbených...
:o)
no....má to něco do sebe, ale.........nějak mi drhne jak si jí čtu.....:)
třeba mě přesvědčíš to zkusit ještě jednou, ale zatím e-e :)