Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLilith
16. 04. 2007
6
24
2580
Autor
Cookie
Kajícníci!
Bojte se trpte
že jste milovali bytost
co v podsvětí kdys dlela
však myslíte že sestoupila z nebes
a že láskou plála k lidskému rodu
proč jen ji máte za anděla?
Proč klečíte před ní?
Proč bohyní ji nazýváte?
Proč modlíte se k ní?
K té co prodala
srdce za krásu
a slzu za drahé kamenní?
Vy hlupáci!
To myslíte, že snad někdy milovala
jen jediného z vás?
Vždyť bičem pohrdání vás do padnutí zmučila
a zkrvavená hruď zůstala obnažena...
vy blázni, co se divíte?
Ta bytost byla první žena...
24 názorů
heeej neštvi, pravda to není...A to moc dobře víš.. =andílek hmmm hmmm. Už to pochopil i Pepa... A chytli jsme včera ještě total zjeba, že jsme chuligáni a neumíme dělat nic jinýho než bordel... Jsme trochu blbli ještě v Postoupkách.... A pěkně jste mě nas*ali těma kecama... Jsem ti moc dobře říkala, ať netlakuješ, že má přítelkyni, ale ty neeeeeeee......
zdár, po 6 měsících, se konečně odvážím k tomhle tvýmu dílku něco napsat... Je to pěkný, ale néééééééééééééééééééééééé to není pravda :-)
jelikoz mi z nejakeho duvodu nejde odepsat pod "polibkem"...
..byla to basen o konkretni divcine, a ten vztah uz je davno v nenavratnu, vzpominam na nej v dobrem..
jak to ted vubec vypada na pismaku? obcas se sem jen zajdu mrknout v nostalgicke nalade.. :o)
chytrá_jak_radio
30. 04. 2007chytrá_jak_radio
30. 04. 2007
zcala správně:-)))
...no jelikož tě mám jako autora v oblíbených pro některé tvé věci, občas se tam zatoulám, když přemýšlím o životě...:-)
myslím, že vím co máš na mysli..nějací jedinci jsou přeci jenom submisivnější povahy.. *
..se jednou za čas objevíš u nějaké mé zapomenuté básně, zaujimavé.. :o)
jj...a taky nahnilý rajčata, a strefovat se jenom do chlap,, aby všichni věděli jak moc to myslí vážně:-D
..no zkus si to precist nahlas... SCHVALNE... a este by mohla "do lidi" hazet sutry a shnilkpou mrkecv, aby ji lip "pochopili"..)
chachááááá:-D
tak to je věc, která mě vůbec nenapadla ale když si ji předstvím, vyvolává to ve mě salvy smíchu:-D
..je to jak nastup vyslechtene herecky s mohutnou hrudi, ktera zarve na ty chudaky v prvni rade tak, ze je poplive....)---)
Honzyku? Nespletl ses???chacha...já to sem dala jen z hecu:-)))ale teda diky:-)