Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMůžeme
Výběr: Petr_Pan
07. 05. 2001
28
3
11586
Autor
Kandelabr
Můžeme chvilku předstírat
že je vše v pořádku
projdeme se spolu
tak jako kdysi
budeme pozorovat padající listy
a vítr pohrávající si s odpadky
a pána s jezevčíkem
a slečnu v křiklavých šatech
budeme se mít hezky
pak si lehneme do trávy
polezou po nás mravenci a budou nás kousat do ramen
a já
já ti budu lhát
o čem budeš chtít
3 názory
hm.. skoda, ze to chvilkove predstirani neni trosicku propracovanejsi a napaditejsi...
pozorovatel
20. 02. 2005dítě_na_skleníku
03. 02. 2005Černá_víla
22. 07. 2004
eh..proč mně?
je to docela dobrý, možná trošku přeslazený, ale
takový klasický no, neurazí
child> Jsem rád, že ses tady ukázal tak brzy. Když jsem četl Tvojí tvorbu, vzpomněl jsem si na tohle a až dneska jsem si na to vzpomněl - doufám, že Tě tím neurazím :-))
Měj se fajn a promiň, že jsem zdržoval...:-)
dobrý, nezdržuješ a ani jsi neurazil, rád jsem si to přečetl a celkově rád dostávám avíza, tak na to mysli!:)
child> Vím, že Tě lanařím už dlouho, ale - OPRAVDU nechceš k nám do klubu? :-) Ten je založen na spolupráci, čtení a posílání spousty avíz...:-))
Ne - jen tak to zkouším - co se avíz týče, rád beru na vědomí a časem toho určitě využiju - měj se fajn :-)
Hotovo + všechno nej k narozeninám :-))
(teď nevím, kdy přesně je máš, ale to je fuk)
beatrice> Také mám radši smutná dílka - i když - takováto hořkosladká jsou nejlepší...:-)
Dík za návštěvu :-)
Je málo dílek, která mne za tu dobu, co se tu potloukám, chytla a nepustila. Málo těch, ke kterým se vracím s obdivem, úsměvem a slzou - kouzelné :..)
dovolím si (další) klubík :-)
dismorphia
28. 03. 2004Don´t_worry
28. 03. 2004
Prohlížel jsem obsah svých nejoblíbenějších dílek a zjišťuji, že tohle je stále tak krásné, jakým se mi zdálo být před půlrokem :-)
Řadím do Řádu Nesmrtelných Duší
Musím uznat, že to má sílu a působivost, a co se mi líbí ze všecho nejvíc je konec. Prefektně vyjádřeno...díky Ti a *tip.
Za chybu se hluboce omlouvám, leč pravopis není nic, na čem bych si osobně zakládal...:) Jinak - když křičím, chci být slyšet...:)
Tohle mi nepřipadá, že se hodí do klubu. Je to takové... jemné... což je jedině plus. Kdyby to bylo napsáno hrubší formou, asi by to tak nevyznělo...
*
815_0: Člověk se omlouvá za něco, čeho lituje. Pokud si nezakládáš na pravopisu, těžko ti může být líto té chyby. Ať už přímo proto, že jsi ji udělal, nebo toho důsledku, že teď vypadáš, no, tak jak vypadáš.
Na úvod týhle pochybný kritiky bych se chtěl omluvit autorovi za tu zbytečno "debatu", kterou tady vedeme a vyjádřit tím lítost nad tím, že takový blbosti jsou psány tady - u tak pěknýho dílka...
Elyanne: Ach jo... Proč se každej snaží vyjádřit svojí (dle svého rozumu) moudrou myšlenku tak hloupě...:) Ne - vážně - tohle mi přijde hodně ujetý - člověk se omlouvá, když něčeho lituje - jasně :) S tím souhlasím - to ostatní je blbost...:) Je celkem hodně jednoduchý (a přirozený - myslím si) litovat jakýkoliv chyby - byť by to byla chyba v něčem, na čem Ti záleží snad ještě míň než trochu...:) Je to prostě chyba a za ty by se mělo omlouvat (zvlášť když je to tak stupidní chyba jako ta, kterou jsem udělal já - to by se humanoidovi z gymplu stát nemělo...:))
Každej je takovej, jak ho viděj ostatní - každej každýho vidí jinak... V každejch očích vypadáš jinak... Řekl bych, že bys z tohohle důvodu mohla bejt asoň trochu konkrétnější v tom "Jak vypadám"...:)
osmsetpatnáctko, možná bys měl jednodušší, kdybys psal, když si něco NEDÁŠ mezi nejoblíbenější
:)))))))))))))
čtvrtá věc z šesti? :)))))))))))
yes - používám to, když chci, aby byla kritika vydět...;) Dobrý dílka si archivuju - mej nejoblíbenějších je hafo a na žádný z nich nedám dopustit ! :)
no, nepřijdeš si trapně, abys značku pro vážnou kritiku používal ke zviditelnění svého výkřiku?
(ostatně VIDĚT se píše s měkkým)
jo, a pak se přestaneš kontrolovat, přestaneš krásně lhát a - ut-rum... :c)
Je to má krevní skupina - trocha prozy v poezii. Má to rytmus, obrazy, vše přitom zůstává krásně jednoduché...Je pěkná.
...chtěla bych,aby to takhle zůstalo, aby to nebolelo.... tak proč vždycky pak stejně přijde ta realita.... Hezounký:-))))
JohnieBass
03. 06. 2001Sheryl_Lee
08. 05. 2001
Pro začátek :) lžeš už tím, že jseš kandelábr :-)))
můžeme..milé a hezké...:)