Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePlovoucí Podlaha
31. 05. 2007
19
42
4265
Autor
j. nick
mám akvárko
a v něm
plovoucího Podlahu
jasně že Přemka
dodává mřenkám
odvahu
42 názorů
nevim, jestli na něj mam nebo nemam, ale sem každopádně rád, že se tady někdo na blbůstky kouká takhle, spoustou písmáků je tenhle útvar znevažován a zavrhován:)
Ač to úplně chápu, stejně mě to mrzí, protože blbůstka je útvar mistrů a Ty na něj rozhodně máš :)
to sem právě nechtěl, j_i_r_i_ku, tohle je jedna z těch spontánních kravin, který vzniknou během pár vteřin a jakýkoli úpravy, přemejšlení a propracovávání by jim jenom ublížily, aspoň v očích autora:))
dík za komentář;)
A není to málo, Antone Pavloviči? Z takové myšlenky by se dal vykřesat román... či aspoň megablbůstka... Ale i tak díky za úsměv :)
nakonec to asi bude takový hromadný vyšetření, sejdem se u doktora Chocholouška:)
dík:)
Akvárko trochu víc do šíře
bylo by nutné na Krejčíře.
V tom podnikatelském baroku
dodal by odvahy žraloku.
vpohodě, tohle se ani cejtit nedá, je to megablábol, buď sedne nebo ne:)
bestie, dík:)
to neni umělý, Jerry, je to spontánní věc napadnuvší mě během půlminuty, impuls přišel z televize a pak to samo vypadlo :)
(tim tě teda nepřesvědčuju a tipa neloudim, jenom uvádim na pravou míru tu umělost)
To by fakt jinou kategorii ani nesneslo dobrá hříčka, ale tak umělá, že se nezlop, ale na tipa to naozaj nejni
nonamebeast
31. 05. 2007Jerry_Shit
31. 05. 2007aleš-novák
31. 05. 2007
šmarjá děkuu, sem nečekal takový věci, asi tady nejsem jedinej blázen:)))