Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNarodil/a ses 23. května ?
20. 05. 2001
1
0
3243
Autor
Correggio
Já nevim, kdy sem sa narodíl. Jednú ně maměnka vyprávěli, že sem sa zformovál z hrúdy asfaltu, kerá spadla kdysi dávno na zem. B_hužel šak nikdo neví, kdy to přesně bylo, takže lesti eště nemáte nikeho narozeného 23.5. a chcete ně toto datum přiřknút, tak budu enom rád.
Ostrovidka
23. 05. 2001
Ostrovidka: Děkuji za gratulaci! Hned je mi líp po těle!!!
Schovám si ji do krabičky, až mi bude smutno, tak se na ní zase mrknu ;-))) Dnes je totiž toho 23.V.MMI...
(-_-)
Nad tímto filozofickým problémem bysme se měli hlouběji zamyslet. Statisticky si myslím, že by se v tento den mohlo narodit cca 1/365,25 písmáků.....já NE :-)
Miroslawek
21. 05. 2001Monty_Python
21. 05. 2001
I kdybych se narodil, neprozradil bych to, abych se nedočkal podobného překvapení jako nedávno kafka s místem narození.
Miroslawek
21. 05. 2001
Abych nezustal 100 let za wopicema :o) Sem se narodil o neco po :o)... Si to preberte jak chcete :o)
Ramona: 100 let po wopicich... s opickou na zadech :o) By mozna bylo to prave :o) ( ale ne... zase tak casto wopicku nenosim.. zatim tak jednou... a ta byla tezsi nez ja :o)....)
Ne, ale mám si na to hrát????
Pokud ano, pak mám asi tak x+17. narozeniny, za x dodej patřičný počet roků a 17 je připočítavaná líbivá konstanta.
Gratulace mi posílejte výhradně na Písmáka...
(-_-)