Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seOdcizení
12. 11. 2007
16
18
4848
Autor
Miroslawek
|
18 názorů
meralda s.
22. 01. 2014
No, tak jestli tohle je ta fantazie a tajemno, či co to u mě postrádáš, tak já raději zůstanu u svého "smrt je vždycky smutná, zve tě mezi stíny... přikrývá tě tichem a poduškou z hlíny". Protože Miroslawku, my nikdy nebudeme rozumět já tvé a ty mé poezii. A není to tím, že jeden z nás je špatný... i když ty bys to řekl jinak (viz tvé kritiky mých prací).
... už jsem zapoměl jak vypadá skutečné umění ....
Díky brachu !!
.... Heureka - ECCE Básník ....!! .. :-))
myslím že Hovnocuc by se napapal ...
... zdraví Fart, ... míchač sraček ...
/ ale SRO s tebou zakládat nebudu ...., tvá úroveň je bezesporu vyšší .... /
Skoro bych souhlasil s Fouckaltem, ovšem v kontextu se vším od Tebe čteným oceňuji až puristickou snahu o přímou formu.
Jdeš se svou kůží na (i když trochu směšný, virtuální) trh, a neuhýbáš. ***
dost nepřirozený text, tak trochu jak když kočička a pes vařili dort , pouťově přeefektováno.
Honza_Princ
13. 11. 2007
.,..pochmurna balada z uschovny zavazadel...***
jen ta formalni uprava prijde mi navic, az manyristicka, ale tvuj text...
no ano...v podstate by sa dalo len uvazovat o nadbytocnosti posl. versa(pointa so zlcou - ze mne zluc by vysla silnejsia asi)...a este ako slovacisko musim zlozit poklonu, ze mate krasny jazykovy obrat v cestine - a je nam dychat - u nas by to tak nevychadzalo jaksi...pjekne, velmi pjekne...to hore len aby som daco zadrel hehe:))