Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje já versus TVŮJ život
04. 01. 2008
20
18
2583
Autor
GIRLwhoKISStheDAWN
Položil si mě na propálenej koberec
(Hned vedle bubnů)
Jak moc byl můj pohled nechápavý?
Když si rval ven z kalhot mozek
Jen tak mimochodem:“Co předehra?“
„Ta byla v taxiku…!“
Mám odřený záda
a v telefonu nesčetně zpráv
Je to jako včera
Jarní odpoledne a postáváme v parku
Mám v puse chuť krabicovýho vína
Strkáš mi do kapsy papírky
se slovy: “Miluju tě“
Moje rty jsou popraskaný a za oknem mrzne
Balím si cigaretu spocenými prsty
A tvoje papírky lepí tak žalostně málo
jako já milovala tebe
...
18 názorů
GIRLwhoKISStheDAWN
16. 07. 2010
Augustus: Nemyslím, že by někdo někdy oficiálně stanovil, co to je děvka. Proto o tom můžeme diskutovat. :-)
Děvka je ten, kdo prodává svou duši, za peníze, výhody nebo jen tak z rozmaru jako dívenka v básni. Tohle je obecně lidský rys bez ohledu na pohlaví. Pokud myslíš třeba prostitutky či prostituty, tak ti pouze poskytují služby a neničí bez důvodu sami sebe nebo druhé. Proto také nejsou tak morálně vadní jako dívenka z básně a mnoho jí podobných.
Existují věci příliš cenné, než aby se zahazovaly jen tak do špíny, protože nevíme, co s nimi...nebo třeba se sebou.
Augustus: Myslím, že ne vždy muži dobře chápu myšlení dívek. Děvka je podle tebe žena, co se vyspí s kdekým jen tak? Děvka to nedělá jen tak. Mě tahle tak ale nepřipadá.
Konec dobrý, všechno dobré. Proč tomu něco vytýkat, zajímalo by mne, kde autorka čerpala inspiraci. Forma je zvolená dobře, mrazivá atmosféra z veršů přímo vystupuje.
Tohle se mi již líbí více. Sice bych měl proti formě jisté výhrady, ale skvěle to vystihuje myšlení dí\ěvek, které jsou schopné vyspat se s kdekým jen tak. Přece jenom to, jak moc jej miluje či ne, měla řešit předtím, než se nechala položit na koberec.
"Když si rval ven z kalhot mozek" :- ) dost dobrý, fajn obraty a obrazy, akorát teda "zpocený" je se zet.
nomeolvides
03. 03. 2010
Moc se mi to líbí... škoda, že nemůžu víc než pouze tip... kdyby na první stránce knihy našel něco podobného... možná bych si přečetl celou knihu.....
aleš-novák
19. 03. 2008
rekl bych taky ,ze tam je atmosfera a jen tak mimochodem: ta předehra v taxíku..to je uzasny! /*
Nijak zvlášť zajímavě podaný příběh, nepovedeně vykreslená syrová atmosféra, závěr prvoplánový... Počítám, že kdyby z toho byla povídka, líbilo by se mi to mnohem víc (nějakej prozaickej potenciál to podle mě má)