Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnděl z hor
27. 01. 2008
20
22
1942
Často se rozhlížím
- zavadit rukama
o něčí šos je mi stydno
zavadit pohledem
to už je jinačí
s úmyslem třeba
jak vidno
i srdce zavadí
když se dva setkají
pohledy
- ty v protisměru
jenom je nutno zas
dát bacha na šosy
/lze je líp zachytit
v šeru .../
22 názorů
Jarmilko,tedy pokud mohu použít toto oslovení, děkuji Ti moc za pochopení a za pomoc. Protože, pomohla jsi mi hodně. Máš pravdu, sdělená starost-poloviční. Radost zatím nemám žádnou, ale snad se nějaká ještě v mém životě objeví.I když, ono je to dáno i mojí osobou. Již se nedokážu radovat.
Víš jak!
Ale z toho, že jsem Ti stála za zamyšlení radost mám. Jsi opravdu moc fajn.
Libi se mi... Takova z ulice velkomesta, pohledy lidi v trmvajich, metru, na ulicich... ale jen letme, aby nikdo nevidel, ani my...
A kdyz se dva pohledy setkaji, to je zvlastni pocit, to se pak uhyba po taji... :o)
t*
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 01. 2008
Tedy, musím přiznat, jako kdybys můj život prožila. Ta báseň je o mně. Tak moc jsi mne potěšila, že ta hrůza stává se menší. Děkuji.
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 01. 2008
Krásné, a je fakt, že pohledy jsou nejlepší, to ostatní je už příliš hmatatelné.
Bylas mi dána za vzor, ale já nikdy nebudu psát jako Ty, protože na to nedosáhnu. Bohužel, nemám na to.
Takže dávám TIP.
Usmáty_autor
28. 01. 2008malykuba01
28. 01. 2008aleš-novák
28. 01. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
28. 01. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
28. 01. 2008
sice mi neladí v uchu, ale myslím, že úplně přesně vím, o čem mluvíš... jak mi teď zrovna tyhle doteky očí chybí, aspoň ty, protože šosy jsou asi navždy zapovězené... :-( *
Marcela.K.
28. 01. 2008
Jarmilo, tohle mi chybělo! Zrovna před chvilkou jsem si říkala, jaktože mi už tak dlouho nepřišlo avizo od tebe, zda se někde nestala (technická) chyba...
Krásnou dobrou noc..a tip (nejen) pro hezké sny.