Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedoteky
29. 02. 2008
20
48
4864
Autor
Ó
doteky vysokého napětí
a horké krůpěje potu
zamilovaná chobotnička tvých vlasů
vysává ze mne
poslední zbytky rozumu...
svíjím se
poután však stále silněji
vášnivá, vlhká, hebká, kluzká
toužící, vonící
má jediná...
48 názorů
pravda , tyto básně zbožňuji , jsou výstižné zbarvené pěkně dokonce navrh i s pojetím romantiky a dalších úkazů spojené s láskou ... , musím zapnot si TIPec
sestricka.slunicko1
31. 03. 2008
...pro princeznu Kamilku...míchám lekvar heřmánkový...ona se již brzy doví...kdo jí hřeje postýlku...
usilovně třel jsem ohon
na raketový málem pohon,
žádná jiskra, vůbec nic
nesprávnou měl jsem asi tyč
***
.. a o tom to je...
...nostalgiku....máš ty kliku...O´můj zákon že ty znáš...a co tak tříti tyč liščím ohonem?...
Elektřina, víme dávno
je tří veličin sepjetí:
proudu, odporu a napětí
O proudu je celkem známo
tedy odkud, kdy a kam
napětí pak vznikne samo
odpor když je překonán..
sestricka.slunicko1
19. 03. 2008chci_slyšet_tvoje_ticho
14. 03. 2008
...žárlíš....docela pěkně...a na ten film se podívej...ta scéna s roletou je roztomilá...
Film jsem neviděla. Plavovláska sice jsem, ale moje přezdívka nejsou žaluzie, i když to slovo má víc významů, já měla na mysli význam žárlivost. To už ale tak hezky nezní viď?:)
...nevím teda proč...ale když čtu tvoje umělecké jméno...pořád se mi vybavuje film...Lásky jedné plavovlásky....se to myslím jmenovalo...asi ty žaluzie...nebo to byla roleta?...dík...
Ó, tak tedy ty už jsi bez něj...bez rozumu... :o))))))))))))))) aspoň o tom píšeš :o)))))))))))
...já to po večerech důkladně prostuduju a pak ti napíšu...ale říkala mi to maminka a té věřím...
v jakem zakone?? V energetickem zakone (458/2000 Sb) nic takoveho neni..
15??? to je divne cislo.... standardni soustava ma 22kV a trakce na 6kV. Tak kde jsi vzal 15??
...no jo....Praha je město veliké...próza na venkově...to je většinou velký problém...
Jarmila Moosová Kuřitková
29. 02. 2008
...věru...Já, kdybych nemusel pořád jen psát básně...nevím...nevím...jak krotil bych své vášně...