Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO listí
06. 03. 2008
14
21
3225
Autor
oleandr
Tváře v listí
ve stopách
schované vykukují z kalužíhnědé a zvrásněné
Z BÁZLIVÉHO TICHA
k jitru VOLAJÍMRAVENČENÍM
CVRKOTEM NOŽEK
na kovadlinku hrá
prokřehlá předehra
záchvěvu sakrálního
světa.
21 názorů
Nádherné..silné..duchovno..posolstvo..
Vobec v tom nevidím list ako taký..List len ako metafora..ako posolstvo.Možno by to malo mať názov v jednom čísle..List.
.. popraskaná stará freska v kostole,pripomínajúca možno lístie,ked sa na ňu zadívam..kaluž ako vlhká omietka..z ktorej sa na mňa pozerajú tváre.. vyvolajú vo mne mravenčenie ..Je to predohra..pomaly vstup malými nožkami,opatrne.. niekam vyššie..Rešpekt..pokora.
Možno som si to zle vysvetlila...
Myslíš jako, že si nechávám pro sebe, co tam vidím? :-) Občas nestíhám... V práci si došlápli na všechny, kdo si tam zapnou internet, a doma bojuju o své místo u PC s dvěma chlapama :-) tak občas stihnu jen tu hvězdičku a mizím...
Honzyku, výjimečně ti vůbec nerozumím :-) asi už mi mozek z toho škrcení vypovídá službu...
Oleandr musí rozumět listí. Ale ta různá písmenka - to snad ani nebylo nutné...*
ani bych si nehrala s tim fontem... je krasna i bez grafiky... (mne to trochu rusilo) *
Marcela.K.
07. 03. 2008
olík září, za to Oldík nezáří, možná až v září, nebo bůhví, jestli ještě někdy vůbec, ale tipa dát může a je za co.
"předehra záchvěvu světa" je už trochu složitá vazba....a asi spíš "bázlivého" nebo "bláznivého" ticha?