Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"X X X"
Výběr: Javert, Print
23. 06. 2001
20
0
3256
Autor
Konstantinidisová
Uhasím Slunce
a budu za to pykat
nevadí
konvicí z japonské zahrady,
kterou ukradnu
jen, aby mě nikdo neviděl
nepolapil
Zhasnu perlu
a budu možná pro smích
nelituji
z neživého oceánu,
kde zlaté rybky nikdy naschvál
neuplavou
Schovám jí ve skleničce,
aby se neztratila
nezatratím
v nálevu od okurek
jako tvůj první zub
neutopím
Uhasím Slunce
a budu za to trestaná, soudci
nepochopí
z nutnosti zrovnoprávnění
nespravedlnosti
už vůbec nikdo
neuvidí…
x x x
JarekSlintal
21. 02. 2002Konstantinidisová
29. 12. 2001
Proč chceš uhasit slunce, když ho jiní lidé mají rádi? Zase sobecké! Nabízím řešení .... tou konývkou si vypíchni oči ... jde to, fakt, jsem zahradník ... a máš vystaráno, už tě ten žlutej lívanec štvát nebude.
Tohle jsem už četl, ale musím přiznat, že kdybys mi "nepomohla" vysvětlením - MATKA - DÍTĚ
tak bych si představil:
Smazání starých vzpomínek (na lásku a tak)
viz. /Uhasínám Slunce/ (nejde o symbol světla jako spíš o něco osobního, vnitřního .. asi jsem se hodně zamotal..
.. ale je to zdravě obalené - možná bych použil slovo "dítě", abych čtenáře nakopl...
No, co k tomu?? .. mám se přiznat, že tomu příliš nerozumím? Tak jo, nerozumím.
..znááám tu náladu....vlhkých víček....
...ani nevíš kolik lidí Tě má rádo..:)))))..
/*/
Konstantinidisová
28. 06. 2001
Ehm...no...to je na mě moc složitý, nebo se do toho nedovedu vcítit, tak sorry...radši vypadnu.
no co dodat?? .....
.....................nemám slov...je to tak...
*******!!!!!!!!********
Katrin: jsi opravdu jednička, ať píšeš prózu (to vím od té doby, co ses na Písmákovi objevila) nebo poezii!
Bez tipu se při čtení čehokoli od Tebe prostě neobejdu.
alino, to teda neváhej!!! A začít můžeš čímkoli.
Zjišťuju, že jsi perlou Písmáku. Dnes jsem od Tebe četla "Malou noční jízdu", která mě uchvátila a tohle ..... no tohle je .... prostě originální. Držím pěstičky a zároveň dávám TIP !!!
Konstans, to už je druhá věc, kterou od Tebe dneska čtu bez dechu. A nestačím rozdávat tipy. Sákriš, ženská, já Tě snad začnu číst víc :o))
Smutné ... to jsou osudy o kterých málokdo chce slyšet..a nelze na ně říct: Nevadí, zase bude líp :-(
Nádherné... KK - Ty jedeš! Jak je to dlouho, co šla poezie mimo Tebe? A teď tohle...
(Jen jsem nějak nezvládnul tu druhou strofu, ale jinak SUPER)
****!