Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seÚřední borůvčí
Výběr: Rivka, Print
23. 06. 2001
15
1
4031
Autor
Sala
ÚŘEDNÍ BORůvčí
Jazyk namodro
vsunula nejtěsněji
borůvková tma
(mdlo dokořán
-k pasu víc povol-
naučím tě se znova nadechnout)
milostné vykřičníky
klečely
(modrá k modré)
proboha!
vyplňte alespoň formulář
a oblečte si zatím
něco
víc
než jen
nepokrytou touhu
ráno zvládneme dohledat
razítka pečetní
na kalhotách
předběžně opatřený
knedlík na to!
1 názor
ráno zvládneme dohledat
razítka pečetní
na kalhotách
:-))) TIP
Milly - díky ua avi
nic víc než
Tvou touhu
bez opony
potlesku
konce a začátku
nikoho víc
než Tebe
nojo ---- :c) .... strašný věci
voněj mi tu z monitoru radši jen ty borůvkový knedliky
... pro Kafku jsem zapomněl ... :c) .... něco jako haiku ....
(a ta husina je příjemná, nebo nepříjemná ???)
Albi, spontánně hubím mačkátkem u tebe! :¨-)
Bříza :) jak radši..?!?
českým kuchyňkám zavání chutí.. a na tom je přístavek lásečna kam se mu žaloudkem prochází namíru postavenej.. právě ty z obliby všelijací knedlíci
borůvkové zásadně taléřkem nevnucuji :-)))))))
šak on je hlad na to téma kuchařinou nejlepčí
No, kdo nemaže -se říká- nejede (teda v levém jízdním, jinak jsou ostatní knedlíci protivá němu:) chtějí se taky do krku klouzat, ale vyjímky z pravidel platí všude.
Kolikpa z výživného ochotně že za razítko namodralé dáš? :-)))
odpustek předem :)
Kafčííí, jasně že se občas opřu knedlem o raketu, zvláště tvarohovej si nenechám v tvém podání ujít..:)
sidi, mohl, jestli jseš správně kaší ouřednickou až k borůvkám nastavenej :-)
Eéééé, kaší řečí ouřednickou, to jako v obálčí všimné podmazavé avšak neklouzavé? - Chjó, zasejc celý měsíc o hladu dětičky moje budou.
nenenenene!!!! Nechci slyšet pod Salou "něco jako haiku" - brrrr... husí kůže nebo tak něco...!
Ale co se tady plácatím...?
Saaaalo! Knedlík na to! V krku! A ještě ještě mi jeden zůstal zpředvčerejšky, tak jestli hraješ tenis... :)
Zvu tě na ten borůvkovej, příbor s sebou! Radši tvaroh nebo cukr krystal, co úžasně skřípe mezi zubama?
*!
Ježíš, tohle je nádhera! (A ještě něco jako haiku na úvod.) S otevřenou hubou mačkám TIP.
Jéjda, jakože mi fšecky formuláře a úřední dokumenty nahánějí i kachní kůži tebe bych se v třetím patře, dveře číslo 313 nebál. - "Pěkně prosím, mohl bych dostat ten knedlík i z druhé strany?" :-)