Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePredovšetkým po všetkom
12. 03. 2008
13
34
5952
Autor
Marys
kreslím si ťa v polospánku
na prepadnuté viečka
včera sme sa
jeden v druhom túlali
a mysleli
že strach podľahol
bezfarebným tŕňom našich snov
už vidím len
zamrznutý pra(c)h
uprostred prižmúrených dverí
na prepadnuté viečka
včera sme sa
jeden v druhom túlali
a mysleli
že strach podľahol
bezfarebným tŕňom našich snov
už vidím len
zamrznutý pra(c)h
uprostred prižmúrených dverí
34 názorů
no vidis... tak a ked ta poznam zvonku, pojdem este trochu preskumat tvoje myslienky, ktore vkladas do basniciek....
inac si hovorila, ze to, ci by si sa ma bala stretnut, uvidis po precitani este zopar mojich veci... no tak ako si na tom ;)?
neboj, to uz som skumal.... ale sak verim, ze si sa snazila ten model podriadit tak, aby co najdetailnejsie pripominal predlohu, nie :P?
trosku?... :p
a uz je tu verejne tajomstvo, ze to nie su moje vlastne ability, iba akysi ich model...
to uz som pozrel.... viackrat :P
ale nerad si robim obraz o cloveku na zaklade vonkajsich, evidentnych abilit ;) .... radsej sa vnaram do hlbky trosku :)
tesi ma svoj zaujem o mna, a hoci sa cudujem, ze co tak.... nebudem sa ta pytat, aby som si to moznoze nepokazil ;)
... to aby som sa aj ja na teba potom pozrel.... no na to si asi budem musiet vyhradit minimalne jedno popoludnie ;)
uplne striktne nie..... ale aj tak tomu moc nadej nedavam, ze by ma niekto presvedcil.... momentalne isto nie ;)
Usmáty_autor
09. 04. 2008
no hej.... ale moje tieto su prave v takom obdobi, ze uz do nich nechcem rubat a ani este nie ;)
Usmáty_autor
09. 04. 2008
hm, vacsinou uz neopravujem to co napisem.... snazim sa rozoznavat krasu v nedokonalosti ;)
Usmáty_autor
09. 04. 2008sestricka.slunicko1
14. 03. 2008sestricka.slunicko1
14. 03. 2008
Vetroplasno - u mna casto prology nesedia s basnou, vacsinou nesu ine posolstvo :)
hvezdinka - treba si zadovazit cierno-biely monitor a bude :P
diky vsetkym
malinka_hvezdinka
13. 03. 2008Větroplašno
13. 03. 2008
...kazdej vztah je plnej pochyb, a tak ma, snad, bejt...jinak stereotyp a "porad stejny dvere"....**
mia: njn, tak nabuduce ;)
petrusha: no, mne to take jasne nie je, ale aspon, ze to vies ty ;)
illusion: hm, moze byt :) ale ano, je to :)