Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se!! SVATBA !!
28. 06. 2001
2
0
3117
Autor
pauper
Pokud mi chcete nekdo prijit na svatbu, tak se dostavte 11. 8. 2001 v 11 hod do chramu sv. Antonina v Praze 7 na Strossmayerove namesti.
Hodně lásky, hodně štěstí,
držíme Vám všichni pěsti!
Ať sluníčko Vám stále svítí,
život Váš jak louka kvítí.
Vše nejlepší a ať Vám to vydrží napořád...o))))
Ostrovidka
11. 07. 2001
Jůůů :o)) Všichni už všechno to krásný, nádherný a nej nej nej popřáli, tak já se připojuju a přeju ještě o nějaký ten kousíček navrch :o))
MNOHO MNOHO MNOHO ŠTĚSTÍ....POCHYBUJU ŽE BY MI TO VYŠLO? ALE HODNĚ ŠTĚSTÍ..
Bledá závist ale taky nás to čeká!
Milujte se a množte se!!!!!!!!!!!!!
Jediný blbý je že se to kreje s tou Telčí ale uvidíme.
Jestli ovšem seženu hodně kopretin nebo slunečnic a červenookých korálků..bych možná mohla ....
:-))
Tak jako Nasovi před několika málo dny, dnes i Tobě:
Gratuluji a přeji hodně štestí v manželství.
Přeji, aby ti život po svatbě přišel ještě krásnější než před ní. Občas tomu bývá bohužel naopak. ☺☻☺☻☺
Monty_Python
29. 06. 2001
já snad asni se svym ménem popřát nemožu.... a tak jo..... VŠECHNO *** , JU?
m.
"Zas bude jedna žena šťastná a jeden muž ženatý"
- to mi povedal včera jeden známy ako blahoželanie k môjmu ešte čerstvému sobášu. Ľudská invenčnosť nemá hraníc a ja ti želám bez hraníc lásku a vzájomné porozumenie!
vím, že ti na svatbu nepřijdu, ale přeju: mějte se tak rádi, jako před svatbou, tak i po ní...!!! :-)
V ten den před rokem bylo zatmění slunce!:-) Ať vám nikdy nezatmí!:-)
Paupíku!!!!*!
kdepa, středa dopoledne, to nepůjde...
ale připojuju se k Printovi ******
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Kdybych nebyla, kde budu, byla bych s vámi, ale nebudu, protože budu tam, kde budu. Prostě i když tam nebudu, tak vám přeju...no, mějte se rádi :c)))
Litochowitz
28. 06. 2001
Hlavně přeju, abyste se na sebe dokázali usmát i po padesáti letech v chomoutu. To je to největší štěstí. Ať vám to vyjde!
Jestliže seženu nějaký vhodný dar, tak se nejspíš přijdu podívat.
Kdybych tam snad ale nedorazil, tak Vám přeji, aby jste každý den nacházeli vzájemné porozumění.