Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska je když
26. 04. 2008
25
39
5070
Autor
Oldjerry
Na pestík líbá
včela kvítek růžový
počat byl šípek
39 názorů
Vašku - děkan - to jsou taková období, kdy to jde a pak třeba měsíc mne nic nenapadne - a nápad - to je základ. Díky
Skleněnka - nikoli - lásko - spor vznikl proto, že se mi zdála tvá kritika nečitelná (nevěděl jsem, co si mám myslet). Já ti k tvým dílům napsal přesně, jak na mne působí. Tys mi napsala takovou povšechnou nic neříkající větu. A můžeš klidně o mně šířit, že jsem hádavý dědek. Mně to vadit nebude. Mne už tu těch pár lidí, na kterých mi záleží, zná. Možná, že ještě něco napíšeš, ale já pro sebe tuto již v tuto chvíli neplodnou diskuzi končím. To je jen hra o poslední slovo a já jsem ten, kdo ho mít nemusí... Ať se ti daří.
*skleněnka*
27. 04. 2008
Skleněnko - chyba ! nejsem nerudný, jen věcný a pochybnostech se snažím dopátrat pravdy aspoň takové, která by mne uspokojila. Přečti si své vstupy mýma očima a co zjistíš ? Nemračím se na nikoho a kdybys toho u mne přečetla víc dřív, než napíšeš první kritiku, zjistila bys to sama. V čem máš pravdu, nejsem pokorný. To já už opravdu ani nemusím být. Závěr : i ten tvůj třetí vstup v sobě nese žihadlo.
Jestlipak víš, proč tento náš malý kvazispor vznikl ? Analyzuj...
*skleněnka*
27. 04. 2008
Janino - u nás kdyby nelétaly lesní včely, tak tu nemáme žádné ovoce a nic... my to máme k lesu asi čtyřicet metrů... veverky nám chodí na meruňky, na drátech vysokého napětí číhají poštolky, divoké králíky nám vychytala káňata lesní... no balada.
damaxy - áno, aj krásné dievčatá a žáduce ženy, napokon pre mňa iba už len na pozeranie (:-D)
Deepness - ano, aji u lidí to tak někdy bývá...
skleněnko - mně je ale fuk, co nás kdo učí, já už měl čas udělat si vlastní názor (:-D) a ty na mne s další podmínkou a jen pokud platí mi dáváš za pravdu (:-()
*skleněnka*
27. 04. 2008
mi to prijde desne legracni:)
a to ted jako nemyslim v negativnim slova smyslu.. ja jen ze sem se u toho a potom jeste usmival a smaaaaaala:)
Parádní, nádherné haiku - a s tím obrázkem!T*****
Ale ta Pivoňka by taky zasloužila!- Samozřejmě tip :-)
Skleněnko - pragmaticky uchopeno- ano. Jem ještě definuj, co je to láska... jestli to tedy víš. sioraku, vesuvanko, Hesí - díky, jsem rád, když se vám to líbí.
jazzgirl - tobě děkuji za všechny dnešní návštěvy, stejně potěšující. Hned se líp píše...
*skleněnka*
26. 04. 2008*skleněnka*
26. 04. 2008
Bazí - Od Bašó by to taky nebylo marné, ale ty jsi mi mnohem bližší, ač se taky neznáme
nevím, nemám právo mluvit za druhé...vlastně to za Bašóa dodávám já, blbě jsem to upřesnila
aleš - berg - hana - Rabbb - oleandr - radost poznat duše souznějící.
bazí - že by i Bašó uznal mé tři řádky za haiku ?
křehké*
Bašó dodává:
Pivoňka.
Včela s námahou se dere z ní.
Ach ta loučení!
:)))
jůů .. takový křehký.. pohádkově pusinkový, ale i přes to zavání sexem!
:-)
*
hana kupčíková
26. 04. 2008aleš-novák
26. 04. 2008
Dadí - že jo ? - d
ROMANe - Ď
moorgane - mám raději rumunský - D
tři díky, každému jiný