Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHora k popukání
30. 04. 2008
12
20
1099
Autor
Bluedragon
prastará hora
zahalená v mracích
schovává vrásky
20 názorů
jehlas pichlas
13. 07. 2008Bluedragon
18. 06. 2008Bluedragon
02. 05. 2008
hanihaiku je moje /hani-na/ moravská varianta haiku... aby mi haikuisti nenadávali, vytvořila sem si vlastní kategorii - a vypadá věrohodně... :o)
Bluedragon
02. 05. 2008
já bych odstranila , - . aj P
:o)
ale jinak se mi to líbí, klidně jako hanihaiku :o)
No, mne to celkom ako haiku pripadá... hory sú zvrásnené, je to geografický termín, takže by som za tým až takú personifikáciu nevidela...
Tie prvé dva verše sú mimoriadne vydarené, možno by to len chcelo ešte menšiu úpravu v treťom verši.
Prastará hora,
zahalená v mracích
ukryla vrásky.
Ale i tak sa mi to ako haiku páči *
Bluedragon
30. 04. 2008
máš :)
paulart mi jednou napsala k jednomu mému výtvoru (než jsem všechny - haiku - smazal) že staří mistři nebyli tak uzkoprsí a podobné "limity" překračovali, což je pravda, ale zas my nejsme žádní staří mistři, žejo, a pak pokud by ten obraz byl "přesný" a zasahoval podstatné, neříkám nic. tohle je sice poetické i se mi to svým způsobem líbí, ale obávám se že haiku by právě takové být nemělo. sem se rozkecal, tak já zas mizím...