Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePerspektiva IV
30. 05. 2008
14
19
2081
Autor
Noe1
Cesta dlouhá zdá se
že se ale krátí
knot.
Nezbývá než každé ráno
s kmotříčkem poker hrát
jak o život.
Blafovat, bez pohnutí brvy
tvářit se, že vše jde
jako kdys
s pocity chlévské mrvy
na šedé skráně lákat
víly, na pastis.
19 názorů
Tady jsou všichni poslední dobou nějak zainteresováni do hazardu.))
Ale když z toho vznikají takovýhle texty, tak proč ne.)
skvělá báseň:)*
Marcela.K.
01. 06. 2008
mylenka: ohldně interpunkce jsem důsledně nedůsledný ... ale ne, v tom je plán, chápeš?
Marcela.K.
31. 05. 2008Smetiprach
31. 05. 2008Jarmila Moosová Kuřitková
30. 05. 2008
Pěkně řečeno. Taky blafuju a někdy i blafu, a taky sázím (stromy - to je dobré proti nostalgii) :-)*
Pišta_Hufnágl
30. 05. 2008
...no, POK, sam vis, esi trosku me znas, a mayslim, ze byt az tak nezname se, vios. UZASNY, ALE OPRAVDU, MA-LI TATO "VYPSANA" NOSTALGIE jakys dopad na toho, kdo cte...a na třoho, kdo vi, co treba transormace znamena a neni ,mu ti TADY az tzak ukradeny....a mne jeste porad ne, byt zkusil jsem si, s klidem muzu napsat, svy. cvovek, jhak rikala moje babicka, se uci porasd, ja vim, papoiuskobvala(jako) Lenina, ale bylo do OD NI...:)))
háber: :-))))
avox: tys zemědělka? Tak to máš u mne malé bezvýznamné plus, na zemědělky já trpím :-)))) ...jo a šedé skráně a pleš, jsou dobrá vílolapka :-))))
Honzyk: nějak mne čím dál tím častěji popadá nostalgie, z toho je dobrý se vyspat nebo vypsat :-)))
...super text, c i s t y.....ale mozna ovlivnen tim, ze te znam....nevim.
....sype se jak pisek v hodinach, a presto drti..........
..(zajimavy)
***************
Ač zemědělka, neznám pocity chlévské mrvy... ale taky blafuji, jako většina... Šedé skráně jsou přece interesantní, nějaká víla se jistě lapne :-)) */