Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA zas nám hrají nesmrtelná dívko ze Slunce
16. 07. 2001
11
0
3912
Autor
Krel
A tam na
šupinách dávnýho
plaza však k
vodopádu slov jenž náhle
přehlušen jemnou
hudbou a nebo
ne?! Devátá vlna se
žene zkalenou řekou
mysli a roste v
purpurový příliv jež se
tříští o rozeklané
jazyky diamantových
útesů Tvých opálů
duše která hoří v
objetí toho bájnýho
ptáka který se snad
rodí z
popela mý
lásky...
šupinách dávnýho
plaza však k
vodopádu slov jenž náhle
přehlušen jemnou
hudbou a nebo
ne?! Devátá vlna se
žene zkalenou řekou
mysli a roste v
purpurový příliv jež se
tříští o rozeklané
jazyky diamantových
útesů Tvých opálů
duše která hoří v
objetí toho bájnýho
ptáka který se snad
rodí z
popela mý
lásky...
Nesrozumitelný, ukecaný, málo "podmanivý".
(Někdo na Tebe taky musí bejt tvrdej, že jo... :o)
Snad se Ti tím nezprotivím. Ale rozhodně to nedělám proto, abych Tě naštval nebo tak. Říkám, co si myslím.
valerika : Proč ten ironický tón ? Mistři nejsme a s největší pravděpodobností za ně nebudeme ani v budoucnu považováni...:o) Pokud máš ještě něco na srdci pak s tím rychle ven...na tyhle šťouchance nemám žaludek (a pevně věřím, že ani ty)
dobrá dobrá.........souhlasím s Vámi pánové, mistři, ale.....no nic:-)
Valerinko, i alternativní poezie by podle mě měla dodržovat jazyková pravidla (gramatiku) a nedevalvovat tak jazyk na pouhý nástroj. Tady není spor o obsahu, ale o jazykových hodnotách.
Vidím v tom Krela se svým vnímáním - je do těch svých řádků tolik vepsanej - Krel láme skálu v půli. To by prostě nebylo ono bejt to napsaný jinak.
Valerinko, je nesmysl oddělit formu od obsahu a vnímat jenom obsah. To pak není o literatuře.
vio: možná, že ty se v tom vyznáš líp, ale já si myslím, že i když to on bude číst, tak to přečte tak jak to cítí a ono ti to potom splyne jak to má napsaný, protože budeš přemýšlet nad obsahem. Teda já to tak dělávám. Se koukni na alternativní poezii, kde to není o formě. Tak je to zase o něčem jiným...spusta autorů se zaměřuje na obsah...já to taky dělávám a je mi jedno jak to zní...někdy se to povede a někdy ne, ale to už je život..............
Krel : Omlouvám se za zneužití místa pro kritiku....
valerika : Napsal sem snad něco o obsahu ? Myslíš si, že nejsem schopen vnímat obsah, když se mi nelíbí forma ? Jasnozřivá valerika ??? chceš hodnotit mů vkus ? BRAVO !
Sama se časem naučíš hladat kvalitu ve více směrech...ano souhlasím, tou hlavní je bezesporu obsah, ale proč k tomu nepřidat i kvalitně zvládnutou formu ? Takové kompaktní dílo má pak hodnotu mistrovsky vybroušeného briliantu ! Nač se zbytečně okrádat o jednu z kvalit ?
Tynic: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........to neumíš vnímat obsah básně a nekoukat se pořád na to jak je to napsaný!!!! to nevidíš co chce autor říct??....vrrrrrr..........už mě štveš!!!
Krel: krásný.......opravdu moc........tady se vidí kdo je dobrý a kdo ne!!!
celkem dobrý ... akorát si myslím, že by šlo nahradit 9-ku jinou číslovkou:-))))
Ty sis z těch předložek na konci řádků udělal poznávací znamení své tvorby? Ach jo...
Celé krásné, divoké, vzrušující a moc krásné! ((Který se snad rodí z popela mý lásky)) TIP