Já myslím, že je to hezké (pohádku mám ráda odmala) a šťoury jako Honzyka bych uspala cihlou :-)
pěkně napsaná báseň, podle názvu jsem také čekala rostlinu, pohádku jsem neznala a si přečetla až až teď ... TIP a díky
Tuhle pohádku bratří Grimmů jsem měla taky ráda a vždycky jsem přemýšlela, jaký salát ta locika vlastně byla... No dneska už vím, že locik je mnohem víc a některé jsou pěkně úporné invazivní plevely a jiné zase jedovaté...
..ja napsal JAK pro deti..:)))
honzyk: není převyprávěná. nejde tam o tu pohádku ale o pocit, ten odkaz je tam protože jsem zjistila že hodně lidí ten příběh nezná. nemá to být pro děti, ani pro ty neodbytné. stejně dík za kritiku.čau
Lociko, Lociko, spoust mi dolu vlasy....
........chybi mi tady ten neznej horror bri Grim/M?/u, ostatne zjevne hozena vysvetlivka, cim ze je "dilo" inspirovano by samo tomuto ubralo na cene: zde neni na cem, se neuraz....
---jak neobratne prevypravena pohadka ospalymu , ale neodbytnymu decku...ale zalezi na optice...me tenhle pretavovanej text nesedi vubec.
(Zn. deti uspavala cihlou)....:)
miroslawek: rytmus šel sám, autorka chtěla původně psát volné verše, ale zvrtlo se to. ale je pravda že je v ní důležitý.
děkuju vám za zastavení:)
Vnějškově popisná, melancholická veršovánka, jejíž způsob výpovědi určuje spíš autorkou zamýšlený rytmus, než ona sama.
jej..mi to pripomenulo nase divadlo, zamurovanú nevestu co sme hrali pred týždňom:)...pekne smutnučké:)
no neznala, čoveče. a teď už teda znám. je prima rozšiřovat si obzory :)
blbjenka: neříkej že neznáš pohádku Locika:) vůbec by mě nenapadlo že by to mohlo být neznámé:)
ta moje verze je spíš taková adaptace přizpůsobená mému životu, ale vychází to z pohádky na kterou máš tady odkaz:)dík za zastavení!
http://angeltris-woodoo.blog.cz/0705/locika
ps: vždycky se mi líbil ten motiv se žebříkem z vlasů:)
já čekala kytku u cesty a wona princezna ve věži :) a nemůžu přijít na to, proč se tak jmenuje, krom toho, že je to pjekný jméno a že se to rýmuje se se slabikou. jakože co to symbolizuje že zrovna Locika. nemůžu na to přijít :(
äle jinak je to hezký