Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKašna
19. 08. 2008
7
56
5252
Autor
Lakrov
Je mi moc smutno.
Malým dětem, když jsou smutné, se dávají dárky.
Mně by stačilo jediné slovo. Věnuje ho někdo?
Stačí namátkou hmátnout a hodit; jako minci do kašny.
Třeba by z těch slov šel postavit vzdušný zámek, sejde-li se jich víc...
Jenže já na vzdušné zámky nevěřím. Už nejsem malé dítě.
56 názorů
Pro rímoraj:
Děkuji za návštěvu staršího -- spíš povzdechu, než díla. Není mi co závidět... ale někdy možná ano :-)
Marcela.K.
05. 08. 2009Marcela.K.
26. 01. 2009
Pro mylenka:
>... je mi to líto
Mně taky. Jeden z neměnných faktů v životě. To číslo je zvláštní.
Marcela.K.
26. 01. 2009
Pro mylenka:
Tenkrát by mi to číslo asi nepomohlo. Strašilo mě jiné, jehož přesná podoba ještě nebyla známá. Dnes už ano. 20082008. Je překvapivě pravidelné. Měl by z něj radost. A já z toho, o němž píšeš Ty. Asi by mi tenkrát pomohlo. Možná i Tvé dětské písmo...
Děkuji za opakovanou návštěvu.
Marcela.K.
26. 01. 2009jejdavilda
20. 01. 2009
Lakrov
jsem zde fakt nedlouho
ne s tebou
ale tebou
to je kousek dítěte uvnitř
myslím že ten Zázrak umožní
když se díváš
vidět
Možná že to vyvětřil vítr z jihu
náhoda neexistuje
pro baronka:
Děkuji za spoustu slov, věnovaných v krášné básničce.
Co Tě ke mně přivedlo v takovém -- řekněme nečekaném -- množství. Nejsi snad novým jménem někoho ze 'starých' známých?
Se mnou ze žádné dítě (většinou) necourá. Už vyrostly :-)
Lakrov
pro tebe
prstem na sklo okna namalovala jsem
kytku
a až se mi přihodí
jako by bylo přihozeno
z amfory Krásy
ze Slov postavím vzdušný zámek
a to dítě
co se tebou courá
řekne
' To je dům z Malého prince '
Rádo se stalo. :-)
(a lidi poslali přece dost slov..- mi přijde .-))
Jinak číslam jsou taky krásný.
Pro Milly:
Jo, a nesmím zapomenout za to slovo poděkovat (málokdo mi nějaké poslal).
Dík, Milly.
Mně přijde všeobjímající- a význam jako takový jediný funkční.. (když to vezmu z obecnýho hlediska)
Pro Johana Baesil:
Smutku už je méně. Slova jsou vždy užitečná; zvláště ta od Tebe. Děkuji za ně
Pro rebecca13:
Z kresličského hlediska jsou číslice dvojího typu. Jedny jsou -- podobajíce se zčásti lidským tvarům -- kulaté, oblé, jako by měkké, přátelské. Druhé jsou hranaté, ostnaté, pichlavé a (někomu) nepřátelské. Ty druhé v sobě zárověň nesou dojem jakési exaktnosti, přísnosti a snad i spravedlivé(?) neměnnosti. Číslo 147 je poskládáno z jediných tří zástupců 'těch druhých'. A to je to, co je řadí mezi mé oblíbené. Stejně jako... to už dáš dohromady sama.
Pro rebecca13:
Díky za příval slov. Jinak mi jich moc nepřišlo. Nevím, jestli byl ten záměr tak nepochopitelný (slohově opravdu nic moc, protože mi... to není zajímavé). Spíš si myslím, že v tom mají prsty kazišukové a přizdisráči, kteří si je sem přišli ohřát. Už se mi chtělo to sbírání slov zabalit; ale teď...
Klokani_usi
22. 08. 2008Pišta_Hufnágl
22. 08. 2008
Pro Francois-Baptiste Chabal:
To bude tím, že to není literární dílo, ale spíš takové 'volání o pomoc'. Nějaké slovo tě nenapadá?
Pro Diana:
Je to lepší. Hned po první řádce
> Když probudí se hlína, je to myš
Díky
(asi Hrubín, ale krk na to nedám )
Když probudí se hlína, je to myš.
Když je sklu zima, rozkvete větvičkama.
Rybka je hastrmaní lžička, víš?
A slza? Slza to je voda, co je sama.
:-)))
Je to lepší?
Pro Robinia:
Děkuji. Otřu si oči. Trochu mi do nich cáklo (nebo kde se ta vlhkost bere).
Evangelista
20. 08. 2008
Pro Movsar:
Děkuji za názor. Drobné slůvko, vhozené do kašny, by se nenašlo? :-)
Opět nechápu kritika, který autora a jeho texty spojuje v jeden monolit. Že jsi jinde vulgární a tady prostě křehká, proč ne? Mně se líbí. t
Pro maartin:
> já bych - s dovolením, jestli můžu - někam vypa...
To já taky, ale není kudy.
Posbíranými slůvky by se snad... možná nedala vydláždit cesta, ale aspoň vyskládat pěšinka přes bažinu.
já bych - s dovolením, jestli můžu - někam vypad. Zdálky se všechno špatný (i smutný) zmenšuje. Slova přijdou až pak, sama...
Jedním tahem žadonit o pozornost a zároveň někomu nadávat do volů, tomu říkám dospělost...
Neodháněj ten smutek, odejde sám, uvidíš... A je mylná pověra, že chlapi nepláčou... já ti pošlu taky slůvko, mé nejčastější - "proč?"
Pro Laura Eleonora:
Chápat se mi líbí víc. 'Mít rád' jsou dvě slova a navíc je to dost zporfanované. Děkuji za dárek.
...domnivam se, ze na "smutenku" , ktera sem hodi podobny ´vejzblept´, jsi nezvykle vulgarni.
(ale mozna jen nejak indisponovana, tedy MIMO)
p.s. podobnych hovadin, jakous sem hodila ty, je i tady poskrovnu, a to je co rict:))...
Pro mylenka:
> co takhle přestat se litovat?
Tentokrát (a asi vždy) nejde o litovat 'se'.
Ale když se to vezme do důsledků, je to zpochybnitelné.
Pro Honzyk:
Myslím, že jsi vůl, ale netrvám na tom :-) Co Ty?
Po martinez a Horavin:
Děkuji za příspěvek na... to by bylo předčasné.
Marcela.K.
19. 08. 2008Marcela.K.
19. 08. 2008
..ale prdlacky...mazej vod kompu a di makat...neco delej: todle vyti, pardeon, je jak vejhul do tmy..:)-....