Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMohyly
22. 09. 2008
2
17
1705
Autor
Jitulka Květinka
Srdce své drobím do mohyl
zobou ho ptáci ze všech sil
krvavé mají zobáky
však nestřílejte na ptáky!
Nechals mě v lese pod strání
trní mi vpletl do skrání
do dlaně jen dva zlaťáky
namísto bárky - nafťáky!
Srdce své drobím do mohyl
prázdná je schránka v níž jsi byl
za žitnou měním zlaťáky
však nestřílejte na ptáky!
17 názorů
guy - no to má takhle spousta lidí, že radši faunu, než homo sapiens, ale přesto si ještě kvůli tomu nezařídí zbrojní pas a nekoupí si winchestrovku. :o)))
nestřílejte na ptáky, střelte radši mě do hlavy, již nechci dále žít s vědomím, že nikdy nedosáhnu takové slovní vybroušenosti a myšlenkové návaznosti ve svých dílech.
U prvního dvojverší jsem si říkala, že se snad konečně (hurá) blýská na lepší časy. Ovšem nafťáky mě vrátily zpátky do reality.
Prostě nestřílejte na ptáky, jinak na vás přijde greenpeacák nebo urolog!!!
guy - no a tys to fakt vylepšil... :o)))))
střílejte radši na lidi
co si navzájem závidí
mezi očima rypáky
však nestřílejte na ptáky!
:-)
Johann Wolfgang Mária Amadovič
24. 09. 2008
to je džouk jak sviňa :-)) na místo bárky nafťáky :-)) to jako ty kamna ? a kanystr s palivem taky tvůj milý dodal ? nene, už sem to pochopil ..; zlaťáky, nafťáky do šrotu a taky zlaťáky a všechno to pak vyměnit za režnou ..; to je příběh z prostředí našich magnetických spoluobčanů, ne ? případně cinknutý parodií na Mládkovo Medvědi nevědí; ale jestli se pletu a není to parodie, tak pak teda potěš koště, velebnosti !
...na mohyle zlá chvíľa, na mohyle tŕnie chrastie a v tom tŕni chrastí rastie kvety rozvíja žltá ľalia...*
...pripomenula s petrushou mi klasika*