Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNejsou jen otázky
10. 10. 2008
18
39
4417
Autor
avox
Může se láska změnit v nenávist?
Buď si jist!
Může se chlap v rukou ženy cítit dost nejistě?
Zajisté!
A jiný možná ani netuší
(vždyť chtěl jen sloužit Venuši)
jak se stal hračkou v rukou ženy
a najednou je ochočený...
39 názorů
Já vím jiste, ze jistota není zrovna moje silná stránka. A to ani nemusím být v rukou zeny.
Vaska Halapapa
11. 10. 2008
vítej, dlouho jsi tu nebyl, souvislosti jsou trošku složitější, bohužel...
Vaska Halapapa
11. 10. 2008
...nenávist se často mění v lásku...teda podle mne...ale důležité je, aby zlou ženu, hodný muž, každé ráno sedmkrát uspokojil...
Neinformovanost je chyba neinformovaného... kdo ti řekl, že zasahoval operátor, kecá stejně jako ty, přeji dobrou noc :-)
nevím co se tady dnes dělo ale když uč musel zasahovat operátor tak to byla asi síla co ?
nevím co se tady dnes dělo ale když uč musel zasahovat operátor tak to byla asi síla co ?
Tak jo fíro, superkecy! Co z tvých řečí je pravda? toto jsi mi napsal 8.10. do zpráv: "Nejsem žádný mašinfíra, toto ber jenom jako nick, skutečnost je jiná."
drahoušku byl jsem na rozdíl od jiných flákačů v práci a já nevozím dobytek ale lidi.....
kecy, fíro, celou dobu jsi byl přihlášený, viděla jsem tě :-) nemáš přece rád faleš a pokrytectví, že ne? nebo jsi mi to nepsal ty?!
ještě že jde byl dnes mimo signál....asi jsem o hodně přišel, ten tunel byl příliš dlouhý a dost tmavý, plný špíny kalu z žalu a nenávisti
jinak avox báseň se mi moc líbí a je hlavně z pozemského života,takže to máš ode mě dnes za jedna.
hana kupčíková
10. 10. 2008
Nejsem na lovu, ani se necítím být lovena :-) Našla jsem tady před časem milou společnost a dlouho mi tu bylo dobře. Poslední dobou se to nějak bortí, každou chvíli někde něco, smutek na mne padá... tak je to...
Moudrá jako vždy. Po luzích písmáckých pobíhá nemálo opuštěných žen v negližé a mnoho mužů na nich loví, loví, loví.
nevím co udělá Ester, milý IVO, ale tys tu diskusi přece taky viděl. Já opravdu nesnáším pokrytectví a faleš a vypořádala jsem se s tím po svém. Nejsem z toho nijak rozjásaná, to mi věř :-)
tak ja som z inej plánety
a skor sa mi zdá
že hovorí tu zlosť
čo však ja dobre poznám
to je bezmocnosť
/a najmä ma blbosť/