Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNic...mé druhé já
12. 11. 2008
15
47
1886
Autor
Marcela.K.
venku prší
ve mně se toulá nic
taková černočerná tma
…a studí
čím dál víc
hvězdy se koupou v mracích
Měsíc dnes stáhl žaluzie
proč ještě slzy přidávat
Zem stejně všechnu vodu nevypije
opilá smutkem
hledám ruku co hřeje
po okně stéká splín
netušíš co se děje
ani já netuším…
47 názorů
žaluzie zůstanou nestaženy
zem odmítne pít
a zvězdy utopí se v mracích
ruka však hřát nepřestane
***
Marcela.K.
14. 11. 2008
* Není klišé jako klišé a tohle mi není proti srsti.
Jenom ty diskuse mi připadají trochu kontraproduktivní a potvrzují, že maminka, režižér a literární kritik (a ten je něco jako "pan farář") maji dycky pravdu.
Marcela.K.
13. 11. 2008
nakonec jsi vyhrala- gratuluju, ale i kdybys byla druha, a tve ja treti...porad je to dobry ne?.-))
Marcela.K.
13. 11. 2008
nedělejte ze mě vola..přece druhé mylenčino já není kůň a ani traktor??...nebo jóóó??..
Bóóóže../*
občas se takové nálady objeví, naštěstí nemívají zas tak dlouhého trvání, přijde nějaký stimul
Marcela.K.
12. 11. 2008
Tak já už ti odpovídat nebudu, stejně už to tady dneska zavírám. Do zítřka jich stihneš natipovat ještě dost :)
Marcela.K.
12. 11. 2008Marcela.K.
12. 11. 2008Marcela.K.
12. 11. 2008
Traktor, jenž je koněm, název obrazu čehokoliv a bůh, to jsou všechno zcela rozdílné věci. Děláš v tom jenom nepořádek.
Proč by mé důvody měly být jasné ostatním? Já si volám Bóže a když si někdo myslí, že je to nadarmo, tak ať si to myslí. Když už jsi mě ale okřikla, tak jsem ti řekl, že to nadarmo nebylo, což - jak snad uznáš - musím vědět líp než ty. Tak. A já si dám pauzu :)
Marcela.K.
12. 11. 2008
Já jsem se tě o žádné vysvětlování neprosil, takže si za nevýhru můžeš sama. A stejně by tě ani netěšila, za koupené tipy. Téma si schovej na příště, je věčné :)
Marcela.K.
12. 11. 2008
Já neříkám, že traktor je kůň. Jak jsi na to přišla?
Ty se objímáš nohama? Obejmi se vsedě, notebook nenotebook :)
Co není zas důvod? Vždyť o mých důvodech vůbec nic nevíš!
Marcela.K.
12. 11. 2008
Zaprvé je to soutěž, kde se nedá prohrát, leda nevyhrát, a zadruhé: kvůli mně?!
Obraz traktoru, nazvaný "Kůň", je poměrně jasné sdělení. Proč mi pořád podsouváš, že něco nechápu?
To je přirozená potřeba. Tak se obejmi, udělá ti to dobře :)
Kdepak nadarmo. Mám důvody!
Marcela.K.
12. 11. 2008Marcela.K.
12. 11. 2008
Nápad to má, ale smysl ne :)
Chápu, že máš i jiné potřeby. To každý. Třeba už máš dneska vyhádáno, že.
Nestranného kritika? To jsem ze sebe někde dělal? Bóóóže!
Marcela.K.
12. 11. 2008
Co je na tom vtipného?
Z čeho usuzuješ, že usuzuju, že se hádáš? Já neusuzuju, jen si o tom tak povídám.
A o vážnosti toho důvodu nemůžeš mít ani ponětí :)
Marcela.K.
12. 11. 2008
To není nadarmo, mám vážnej důvod! :)
Navrch? Já jsem ti jen napsal názor k básni a pak reagoval na to, co jsi dodala. Sama máš potřebu se hádat a ještě analyzovat, kdo má navrch, mně je to jedno, jen ti odpovídám. To s tím koněm zní poněkud omezeně, ale už toho asi necháme, že...
Marcela.K.
12. 11. 2008
Vypadá to, že si pleteš pojmy porozumění a usuzování. A ovšem, já jsem zrovna ten, který hodnotí díla podle autorů. Bóže.
Marcela.K.
12. 11. 2008
To máš jen nepodložený pocit, nic víc. A nepodsouvej mi, laskavě, co chápu a co ne. Ale vysvětlovat ti to nebudu, když sama uznáváš, že je to ztráta času. Četl jsem všechna soutěžní díla, nevím, proč bych zrovna tvé přeskakoval. A když je co chválit, chválím. Pokud se s tím setkáváš málo, piš lépe :)
Marcela.K.
12. 11. 2008
co to, s prominutím, meleš? :))
není všechno klišé, to zaprvé. klišé není v žádném případě prostředkem porozumění, to zadruhé. a za třetí, nerýmuje :)
Marcela.K.
12. 11. 2008
ouvej, napsal jsem Muamarkovi, že napsal dílo s největším množstvím klišé v soutěži, ale koukám, že se s ním chceš porvat o titul... :)
mohla by se jmenovat - mé druhé já v listopadu, jak z ní kape podzimní melancholie... je pěkná, ale ráda si počkám na tvé jarní druhé já :-) */
hana kupčíková
12. 11. 2008
Náladovka, v tom smutném slova smyslu. Depka, co přichází s tímhle ročním obdobím. A člověk ví a neví, proč přichází.
Pak pomůže jen ta ruka, nebo sluníčko. Obojí je třeba pohledat, protože obojího bývá málo.
Do jara daleko... Kolik takových veršů ještě přibude?
děd Ed :-)
pozorovatel
12. 11. 2008
Velmi dobré,tohle se mi líbí víc než některé "citovky" já a ty.Páč smutek je obecně člověčí,tomu rozumí snadno i neroušek.Zdraví básnířku žlutý neroušek z Číny.*PS. Doufá,že zde první.*