Myslím, že je to naozaj veľmi dobrá báseň, aj keď nič také, ako píšem albo čítavam ja. Je to jednoducho sila. Pripadá mi, že si chcel povedať niečo o našom ľudskom úpadku, keď sa bavíme na utrpení a smrti ľudí. Asi si rozmyslím, či ísť na nejaký akčný film. Ale možno si nič také nemyslel...neviem, jednoducho si myslím, že je to dobrá báseň*
v tom se nedalo ztratit, krásně to šlape... vážně bomba.
promiň, ale souvislost s láskou jsem tam taky nenašel
mea má asi slabej žaludek, nebo nevim
celkově se mi to líbí *!
ps: nebudeš tomu věřit, ale mam pocit ze to celkem chapu :o)
ar, som rad ze si opat zacal pisat
Asi nemám dost fantazie abych si pod věcma který popisuješ představila lásku...
juj...malem me to taky roztrhlo....tip
Arthur, boduješ. Držím palce...
A tip.
Síla!!! dabliku, dík za avízko :)*
Mam na to dost podobnej nazor jako Mea.Myslim si take,ze je tam az prilis popsano neco,co je dost drsny......Fakt nevim,na co si pri tyhle basni myslel.Mas pocit,ze jsi taky prokletej?Je fakt,ze pri cteni tohohle"kousku" si te clovek uplne predstavuje,jak tam litas na cary....:-))))
Jsi tu novej(taky jsem nedavno byl),tak promin ty rejpy.
tohle si zaslouzi velkej TIP
Rozumim Ti a taky jsem si takhle nedavno pripadal! TIP!
Je to strašně silný.... jinej výraz pro to nemůžu najít. Tip
tak teda ... myšlenkově je to strašný ... takhle tě vážně neznám ... ale jinak je dobrý ... akorát tam moc silně popisuješ ty silný věci :o) a pak ten slabej konec ... a měli námět k hovoru, aspoň to se mi povedlo ... jestli to měla bejt rezignace, tak to mělo bejt silnější! ... ale je to dobrý! dobrý! ale na mě moc silný ...
TIP!!, třeba se u toho ostaní nepozvrací :o)
................. jo .......... tip!
nádhera, krásně rozporuplný a plynoucí ... TIP a zařazuju k sobě do klubu :-)
dílo hodno tvého nicku!!!!! *!
Úžasný!Rozporuplný!Plno fantazie!Plno strachu!
Tak takhle to je...geniální dílko a díky za něj!