taky jsem nemohla a taky me to mrzi...clovek proste mini a okolnosti nekdy bohuzel meni...:-((
Však my víme. Nás to spíš tak nějak samotné mrzí, i třeba proto, že bychom se tam byli rádi potkali spolu a s Tebou a s dalšími Písmáčky (to je ode mě drzost, že mluvím i za Tebe, viď, Yeziii? :-)) ).
Jak bylo, Písmáčci? Dopadlo rokování podle představ všech??
Yeziiinko:
s mými představami nastal jeden základní rozpor. Pod pojmy "valná" a "hromada" si obvykle představuju něco mohutnějšího. Zklamalo mě, jak málo písmáků projevilo zájem.
Jinak vše v normě.
Wopi, já jsem strašně chtěl, ale když ono to padlo zrovna na den, kdy otvíralo sezónu divadélko, které z různých důvodů považuju tak trochu za své... prostě nešlo to :-((
Je mi to fakt líto... Byla jsem po druhé a před třetí noční službou, na kterých se prostě nedá spát. Myslím si tedy, že i kdybych nakrásně dorazila, předvedla bych vám tam akorát tak svůj chřtán věčně dokořán a potažmo "umakartové čelo"...
Ne, vážně, chtěla jsem to i zkusit, ale když jsem cítila, jak se mi cestou domů motají nohy, raději ne-e...
Promiňte.
Ale já jen odpovídal na otázku, nemyslel jsem to jako výtku...
KLUB KLAMOVKA
Podbělohorská 3/154, Praha 5, tel.: 57220165-6
http://www.ddmpraha.cz
Obvyklý čas produkce: 19:30
Nevím, zda to zafunguje...
░▒▓-_-▓▒░
"Mapa"
No jo, skvělá mapa, moc mi to pomohlo.
Petulo, máš u mě další PLUS!
:-)▓▒░
..omluva..tak neprifrcim...rodinne zalezitosti..:((((...ale rad bych tez prihlasil..i s prispevkama..
No už to skoro je a slíbená mapa jinde. Nevim, kde je klub Klamovka a jezdim autem.
Dost by mě mrzelo, kdybych se nezúčastnil jen kvůli nedodaným informacím.
Neni tu napsaná ani ulice...
jo samozrejme s epridavam k bacilocvi i climasterovi - chci se prihlasit za clena , jen zitra mi to nejak neklape...
přijdu a se mnou i...
crayfish a ještě možná někdo... :)
tak už je jistý, že nepřijdu, čeká mě rodiná oslava
je-li to možný, můj hlas ať využije Mirosláwek
vlastní nohou Merle
bohuzel musim svoji ucast odvolat z rodinnych duvodu
Existuje někde novější materiál než je auditko Stanovy sdruźení OKAP (#2) + Co na klub Ministerstvo ?
Prosím o možnost registrovat do Sdružení ty, kteří by se chtěli přihlásit za členy, ale v sobotu to nestihnou... (asi se s touhle možností počítá - omlouvám se - já jen aby se náhodou... nezapomnělo...)
Mahoney: Pokud bude Pertřín tak i tam.
já nebudu, petřín nebude... možná za týden možná uvidíme :-))
Jestliže to najdu, tak se určitě zůčastním.
mmm... f sobotu je ten fesťák v Mladý Boleslavy... no... ještě uvidím...
nemuzu zarucit..... ale nejni to spatnej napad :o)
Jestli nebudou lítat ČSA, tak tam můžu být.
Mezi dvěma nočníma dvanáctkamama... Klamovku taky znám, možná, že přiběhnu :)
pokud na to nezapomenu, nebo mě nesní něco silnějšího, tak jo...
Ráda bych.
Již si píšu do kalendáře...
░▒▓-_-▓▒░
P.S. Prosím, pokud to uznáš za vhodné, dej odkaz na KRÁTKÝ materiálek k načtení.
Ď!
R.S. kdybys měl opravdový zájem, věděl bys, o co jde ... řeší se to tady již poměrně dlouho ... tak si to naštuduj
Doufal jsem, že se budu moci zúčastit, ale bohužel je to příliš brzo... v deset mám akci v Brně, na které bych asi neměl chybět... škoda přeškoda.
Budu se snažit, definitivně potvrdím do začátku září
a kdo ma pristup na takovou valnoui hromadu a kdo ma pravo volit a ... ?
hmmm, od jedné... dal by se před či po stihnout petřín? :-))
Bohužel mi rodinné události nedovolí se zúčastnit :-(((
Moc mě to mrzí.
Miroslawek ode mě obdrží notářsky ověřenou plnou moc hlasovat i za mě. Doufám, že tam dorazí aspoň on, jakožto mé alter ego.
R.S. Každý, Ty trubko ... když tak si počti v auditkách
kdo je u Tebe trubka, Ty trupe :)
myslíš jako obecně ve všech audítkách co tu jsou že si mám počíst? jinak jsi mi moc nepomohl
ohledně hlasování: mám tomu rozumět tak, že náhodný kolemjdoucí může hlasovat taky?
Lituji mám služby...ale v duchu s Vami!