Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serychle a zběsile
05. 05. 2009
28
35
2648
Autor
martinez
.podlehnout přesilei když... nepřátel se nelekejmepřesto na množství hleďmepřes polednepilná včela poroučelajednu rundu za druhouupozornění ministerstva zdravotnictvípyl může být návykovýkdo pil ten víoranžová je žlutá na cestě k červenéa zelená cestou zpětvždycky je jiný svět v hlavě jelenanež ho z ní vyženemtřeba sovou pálenouco vzbuzuje ve mně morbidní představyvšemi mastmi mazanávklouzla mi do hlavy... jelenía komu se nelenízjistí co je v ní......velmi něžná sova sněžná.
35 názorů
aspoň mi sem příště střízlivá nepolezeš! :oD
díky tu všem co se vlní na stejný vlně :o)
Nelituj, martinez, však víš - každý jest(aspoň částečně) svého "harašimi" strůjcem...:-)
no to tě teda hupřímně lituju, Desirée... :o)
a jinak děkuju tobě aj všem před tebou za zastavení :o)
Nevím, jak je to s pylem, ale pro mě začínají být silně návykové Tvoje básně. Mám radost, že mám co číst, abstinenční příznaky by mohly být kruté. Takže Ti zcela sobecky přeji hodně inspirace...!*D.
hana kupčíková
05. 05. 2009
možná bych do "harašimi" měla zařadit většinu svých dílek... :oD
díky, řádkovi aj Rajmundovi - a pro Rajmunda dodávám - 23.5. café práh... máš další šanci (k promarnění :o)
kvéčko, čest tvé práci - já du taky :o)
Tohle starý Japosko jsem obzvláště vychutnal. Inu klasika z nejlepšího košíka.
pro mě slabší poslední sloka
ale klouže po povrchu, hraje si a zanechá cosi pod povrchem..
vynaložená energie byla zhruba stejná... nepatrná... (to je pro kvéčko :o)
Vaude, dík za návštěvu :o)
tož dík za pochvalu kucííí, od znalců to těší dvojnásob! :oD
a tu je přesná definice (pro ty co se budou ptát po vás :o)
Gregerie je specifický literární útvar na pomezí zrnka moudrosti, sentence, vtipu, slovní hříčky, náhodně zaslechnuté věty, jazykového paradoxu či nonsensu. Tohle všechno mohou, ovšem také nemusejí být gregerie.
:o)
Květoň Zahájský
05. 05. 2009Květoň Zahájský
05. 05. 2009aleš-novák
05. 05. 2009Květoň Zahájský
05. 05. 2009
to by mě zajímalo jaký služby si jim tam nabízel výměnou za kotlet a polívku... :o)
aleši, díky ti
Květoň Zahájský
05. 05. 2009aleš-novák
05. 05. 2009
že by z japonska na moravu přes španělsko? :o)
dík vám tu oběma za návštěvu...