Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúvaha o dvakrát zakázaném ovoci
25. 05. 2009
24
42
4361
Autor
aleš-novák
mám problém
Evo
našli mi alergii
na jablka...
42 názorů
Jarmila_Maršálová
16. 07. 2009Jaroslaw Novák
27. 05. 2009aleš-novák
26. 05. 2009Jaroslaw Novák
26. 05. 2009Adamova Eva
26. 05. 2009aleš-novák
26. 05. 2009
Nakonec co had mohl Evě tenkrát nabídnout? Adam byl asi jako samec línej a viagra byla objevena až za sedm tisíc let...
Aleši, nech ta biblická témata, tam je to docela jinak! Tuhle větu by v kontextu legendy o stvoření světa a pak vyhnání z ráje dle Genesis mohla říct tak Eva hadovi, nebo později Adam Evě.
Ve Tvém provedení, kde to má říct Eva Adamovi, to nedává smysl.
Sorry.
dědEd :-)
"rekognice" je "potvrzení, že něco dříve již poznané je tímto doopravdy"
"rekognice trpitele alergií"- definitivní rozpoznání toho, na jehož imunitní systém něco neblaze působí.
Tak, a teď jsem si vylila do klávesnice kafe. Beru to jako signál, že bych mohla jít vařit. Čauvajs zatím.
aleš-novák
26. 05. 2009
Ano, Aleši, jak říkáš to bylo, kvůli tomuto postupu jsem analyzovala otázku rekognice trpitele alergií.... ale už nebudu pokračovat, slibuju.
:)
aleš-novák
26. 05. 2009
Jo, to beru, tak to všechno muselo začít. Takže po pramáti Evě nás má tolik různé alergie. A že šlo v tem RAJu o jablko granátové, plné céčka, tak též kopřivky.
t*
Ferry - pravdy půl, ale had by mohl odpovědět : tož Evo - nežer ho (jabilko) sama, daj ho slupnút temu mrcúchovi Adamovi.... a je po vtákách
nevím,neznám
25. 05. 2009
Tak nevím, Alešku, neměl být na jablka alergický spíš Adam, kterému Eva jablko nabízela, až když ho okusila a chutnalo jí "velmi sladko"? Kdyby byla alergická Eva, musela by toto jako problém předestřít jedině hadovi.!?