já se připojuji k těm,kdo říkají-moc krásné/*
Řekni mi básníku,
tys k tomu nejpovolanější.
Co když čas jen stojí
a bez závanu oddechu
stále mou duši s jeho pojí.
Řekni mi básníku,
po osmé sklense absintu
jak opít čas,
stále mě to bolí!
*
má něco do sebe, nejdřív se mi nezdály verše nijak zvlášť složitý, ale teď musím říct, že má opravdu něco do sebe a v jednoduchosti je krása. Fakt se mi líbí :)
btw dobrý myšlenkový pochod
Mou duši napad nádor, jak pšenici námel.
A ta zhyne zradou, jako Ábel
takže tip!
to je škoda... ale když to někdy šlo, je tu šance, že to pude znova... já sem optimistickej konec nenapsala nikdy a asi mě to ani nečeká...
moc pěkná... dokonce s optimistickym koncem, což obdivuju, protože takový já psát neumim... *
Dokázal si toto témat napsat do originální básně,která má něco do sebe.Líbí se mi to.
Moc pěkné... zanechalo to ve mně odezvu! Kéž by čas rány hojil. zatím si tím nejsem tak jistá! Moc se mi to líbí *tip
Pěkný ,až na nějakou kostrbatost tu a tam moc líbilo-doufám, že už to přebolelo-*
Pěkný ,až na nějakou kostrbatost tu a tam moc líbilo-doufám, že už to přebolelo-*
Maretta - To jsem napsal někdy v patnácti, šestnácti. To byly časy. Děkuju za návštěvu.
Solomon - až teď mi ten nick dolezl do palice (snad to nějak nevořu). Brzda. Taky tě zdravím :-)
inu, použila jsem po dlouhé době svůj nejstarší nick v dějinách, abych se mrkla, co můj spolužák tvoří za věci... inu na prvotinu je to fakt kus.
jo to chápu..to je zdraví...jinak zdravim
Ty jo, to je snad jedna z mejch prvotin. S tvojí kritikou souhlasím. Ale jednou je to moje dílko a tak si za ním budu stát :)
mě to příde strašně slaboduchý příteli...strašně to smrdí starobou...všechny ty jednoduchý rýmy a pak jako vrchol směšnosti ten veršík s alkoholem...jako výsněch sám sobě...a poe stojí taky za hovno
krásně depresivná a pesimistická. v určitých chvílích může působit velice léčivě. a jelikož ty chvíle znám -jako sand každý- líbí se mi. má smysl a dobře se čte. ideální kombinace:)
No jasné :) Je to už dlouho. Jak si to tak po dlouhé době čtu... dost idealistické :) Inu... lidé se mění.
O jéje, doufám, že už dávno čas zahojil.... T***
Já věřím, že jo! :-)) Tak pěkně přemýšlej, já mám výhry moc ráda. :-)
Hmm, akorát budu muset něco vymyslet :-) Ale neboj. Já na něco přijdu ?:-)
Dido - Strašný? To snad fakt ne, ale jako téma je to nevyčerpatelný. Proč asi :,-)
Babet - No. Nevyhlásil jsem sice soutěž, ale třeba se něco najde :-)
Chvílema to má atmosféru, chvílema trošku násilný, ale celkovej dojem je silnej. Ženy,ženy,ženy, nekonečný téma, ale my vážně nejsme tak strašný.S tim alkoholem plně souhlasim, neni to dobrej lék, ale krátkodobě velmi účinnej.
Jééé a co vyhrávám, když jsem to tak pěkně uhodla?? :-)
Bingo!!!
Teď mě potěšilo to s tou písničkou. Ona to totiž (světe div se) Písnička je :-) Jen to je v kategorii básní. To že jsi tomu přišla na kloub mě moc těší.
Nevím proč, ale chvilkama mi to připomíná písničku... Ale to je jen dojem. Jinak se mi to moc líbí a souhlasím s ostatními, že je to vyspělé a že je to pravda. ***
Hmm, smutný, ale hezonký... *
Neewoa- Alkohol je moc špatný lék a spíše je dobře že tě nepřesvědčil.
Skutočne vyspelá pravda:))Len ten aljkohol ma nepresvedčil...:)
Dík, za upřímnost, i když s tou střízlivostí...
Ne teď vážně. Opravdu dík.
Čé če. Je to dobrý. Takový skoro bych řekl dost vyspělí. A to myslim upřímně. A mluvim střízlivě.
Nikdy víc? To je název ze smyslu toho díla. Psáno v pochmurnu a pesimismu. Proto nikdy víc.
"Hello Lucky Boy".Nakonec se většinou všechno spraví, někdy to ovšem trvá moc dlouho.
PS: Jak to že doteď nevím, že se to jmenuje "Nikdy víc"?
Uh...jo, zahojí...snad...možná...nemám tušení... :(*