Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChmýřî
02. 06. 2009
18
42
6490
Autor
BigBivoj
Od drsné práce
zpocených košil
lopat a náčiní
tvůj mozek
znovu
ožil
za bezesných nocí
teď pomalu hýří
s ospalou lunou
odhalí závoj
hebkého
chmýří
42 názorů
vyjádřeí - viz, jedna tvá báseń - tam se to napsala..už nevzpomenu název..
v kostičce- o Tvém přejemném veledrsňáctví....
blboun nejapný
02. 11. 2009
za první tleskám, druhá jde nějak mimo mě, přijde mi navíc, do počtu - škoda
Ještěrčí král
07. 06. 2009
Až na dno, Pišto, ale má to jednu nespornou výhodu: ze dna vede cesta pouze vzhůru k výškám... :o))) Patrně to ještě nevíš, proto pravím: Milé děcko, odpouštím vám všecko!!! :o)
Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009
Kid se zapomněl u indiánského kůlu, to víš, mučeníčko je jeho potěšeníčko!!! :o)))
Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009
Perfidní rachomejtle je moje druhé jméno, Pišto, sice jsem to dosud úspěšně tajila, ale když už jsi to vyslepičil, tak konec s tajnůstkařením!!! :o))))
Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009
Bivoj, Pišta - bylo mi silně proti mysli šplhounství už ve škole, takže jako už poněkud vystřílená puška s tím začínat nebudu. Mj. lízátka nemám ráda, to by musel rozdávat pořádná nožiska od grilovaných kuřat, a i tak bych si to hodně rozmýšlela, jestli pro mě není snazší si to koupit sama, než hrbit hřbet. Čili jste vedle oba dva - jak Bivoj se šplhem, tak Pišta s lízátkem... :o))))))
Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009Pišta_Hufnágl
04. 06. 2009
děkuji milá dámo za projev sympatií ale jestli si myslíš, že si šplhneš u pišty a že ti "pak" za to něco "dá",tak se přehluboce mýlíš :))
s ohledem na hodně divoké zadání *t - ale jinak bych fakt souhlasila s Pištou Hufnáglem, ačkoli jsem si ho, maminko, já nešťastná nevzala :o)))
mórgee: to slůvko "znovu" tam má své místo a bez něj to ztrácí původní záměr a smysl!
Pišta_Hufnágl
03. 06. 2009
já to vím...3x jsem to změnil...
aby to moc nebolelo
a nakonec
je z toho paskvil