Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMamince
09. 06. 2009
15
34
2884
Autor
Elleanor
Jsi pro mne slunce,
které nikdy nezapadá,
vždy svítí na mé cestě
a nedovolí zabloudit v tmách.
Jsi pro mne oceán,
jež zpívá mi ukolébavky
a ve svých hlubinách
vždy utopíš mé smutky.
Mé slzy posbíráš
do misky z porcelánu,
tvé ruce zahojí
i nejbolestnější ránu.
Jak krásný kvítek,
co nikdy neuvadne
a jasný plamínek,
co nikdy neuhasne.
Jsi jako jemný vánek,
co pohladí mě po tváři
i silný vítr nad hlavou,
jež temné mraky rozhání.
Tvá náruč z kopretin,
co zahřeje a ochrání,
je pro mne domovem,
kam pokaždé se navrátím.
34 názorů
Aqua-bella
01. 09. 2010
Elleanor, mé dceři je 28, je v Austrálii a bohužel není příliš citově ani romanticky založena. Moje maminka zemřela před rokem a půl. Přeji Tobě i mamince hodně zdraví a vzájemné lásky.
Děkuji ti, koloušku! Nevím, jak stará je tvá dcera, ale třeba je to jenom puberta, to většinou přejde:)
Děkuji ti, koloušku! Nevím, jak stará je tvá dcera, ale třeba je to jenom puberta, to většinou přejde:)
I já bych byla šťastná, kdyby mi něco tak pěkného dcera napsala, ale od ní se bohužel nedočkám...T*
tak na tohle nemůžu z osobních důvodů reagovat, protože trochu závidím, trochu nechápu, jinak si myslím, že mamče musí srdce plesat:)
Joo tak teď teprve jsem pochopila ten tvůj první komentář!!!:) No víš, někdy mi to holt hned nesepne...tak promiň a taky moc díky! Já to mám taky tak dobrý pocit - špatný pocit, buď osloví, zaujme nebo ne...proto často lidem opakuju, že nepíšu kritiky ale osobní komentáře:)
jejdavilda
16. 06. 2009
je mi to trochu trapný, ale co přiznám se, že o slovu daktyl vím jen to, že má něco společného se slabikami ,myslím teda...a každopádně zde mé znalosti končí:)tak prosím, kdyžtak řekni konkrétně, co je tam špatně:) a děkuji za potěšení z obyčejného lidksého vyznání:)
je mi to trochu trapný, ale co přiznám se, že o slovu daktyl vím jen to, že má něco společného se slabikami ,myslím teda...a každopádně zde mé znalosti končí:)tak prosím, kdyžtak řekni konkrétně, co je tam špatně:) a děkuji za potěšení z obyčejného lidksého vyznání:)
jejdavilda
16. 06. 2009
ano máš pravdu, netušíme, co se stane každou následující vteřinu, měli bychom říct svým milovaným, co pro nás znamenají...a děkuju za tip:)
každá maminka se musí zaradovat při takovém vyznání,...život moc rychle utíká, škoda každe minuty, kdy máme tu možnost jí to říct a neudělame to ....tip
To mě mrzí, Lauro...já si zase dlouho neuvědomovala, co ta moje pro mě znamená...A teprve teď, když mám svoje dítě (i když zatím jen prcka na to, aby mě mohl něčím trápit), si začínám uvědomovat, jak ji některé mé skutky a slova musely ubližovat a bolet...ale tak to asi často v životě bývá, že si nevážíme toho cenného, co máme
kdyby mi dítě napsalo takovouhle básničku,byla bych strašně šťastná,a bylo by mi fuk,jestli je to básnicky dost nóbl.
Nelo a Orlice, já děkuji vám:)
K té dobré poezii - vím a uznávám...nejsem žádný dobrý básník ani spisovatel, já pouze vyjadřuji své pocity a píšu prostě a jednoduše, používám obyčejná slova a obyčejná vyjádření...nechci v básnictví "dělat kariéru".
Vím, že báseň vyznívá dětsky, ale za tím může být i jiný význam a tím je nevinnost - a láska k mamince je jediná nevinná láska navždy:)
jjj: to jen malé vysvětlení, ale nechci ti oponovat, protože tvůj názor je pravdivý a děkuju ti za něj...ale jsem prostě ráda, že ta báseň taková je a že mamce vehnala slzy do očí, když ji četla...:)